Strona 9 z 14
Re: 205 T8
: 10 wrz pt, 2010 7:48 pm
autor: moralez
Zyje
Proba modyfikacji baku wypadla calkiem pomyslnie. Ale zeby zrobic to dobrze musze wyjac bak. Nastapi to pewnie w najblizszej przyszlosci.
Powstal pomysl na wariant C
W rure belki zostanie wstawiony i przyspawany czop . Do niego bedzie przyspawany odcinek rury z plaskownikiem na koncu ktory bedzie mocowal wahacz. Drugi koniec wahacza rowniez bedzie zamocowany plaskownikiem. Tyle ze bedzie on przyspawany prostopadle do fabrycznej rury blizej jej srodka. Reszte mozna zobaczyc

Kiepska jakosc ale pstrykalem tym co bylo pod reka akurat.
Spowoduje to wprawdzie zwiekszenie rozstawu osi, ale to tylko zaleta.
Zwiekszy sie rowniez rozstaw kol i chyba bedzie ciezko zeby auto bylo sleeperem z wystajacymi ponad 5 cm kolami
Re: 205 T8
: 11 wrz sob, 2010 8:34 am
autor: kubas
To zacznij ciąć nadkola już

Re: 205 T8
: 11 wrz sob, 2010 12:17 pm
autor: moralez
Musze najpierw munne'a spytac czy moge pociac bude, zeby klubowego faux pas nie popelnic

Re: 205 T8
: 11 wrz sob, 2010 7:34 pm
autor: Munne
Re: 205 T8
: 11 wrz sob, 2010 8:01 pm
autor: moralez
Mialem dimme w planach tylko nie wiedzialem, ze w tak bliskich

Gutmann troche za waski na moje potrzeby

Jak bede musial wyjechac na droge to napewno cos takiego sie pojawi, moze martinop bedzie mial juz caly pakiet dimmy w ofercie

Re: 205 T8
: 11 wrz sob, 2010 8:24 pm
autor: Munne
Zawsze mozesz ta kupe z wysp sciagnac za rozsadne pieniadze.
Re: 205 T8
: 12 wrz ndz, 2010 7:54 am
autor: Sebek
kolega który buduje gutmanna ma pakiet dimma i może by oddał w dobrych pieniądzach

Re: 205 T8
: 12 wrz ndz, 2010 8:29 am
autor: Lord Devil
Zapowiada sie calkiem niezle
Re: 205 T8
: 12 wrz ndz, 2010 9:40 am
autor: RafGentry
Moralez, pogódź się z tym, że to nie będzie sleeper, tylko dragster
Ja zamiast błotników Dimmy szukałbym raczej jakichś poszerzeń z 4x4. Na przykład z Jeepa Wranglera:
http://allegro.pl/poszerzenia-nadkoli-d ... 70453.html 
Re: 205 T8
: 25 wrz sob, 2010 12:09 am
autor: moralez
Na jeepa przyjdzie pora
Dzis zostala wyjeta belka w celu przerobienia jej. Zadziwiajaco latwo udalo sie rowniez wyjac bak paliwa, oczywiscie po to by go przerobic.
Jeszcze w tym roku trzeba zakonserwowac kilkanacie ognisk korozji pod bagaznikiem i nad zbiornikiem.
Re: 205 T8
: 08 paź pt, 2010 8:40 am
autor: Munne
Re: 205 T8
: 08 paź pt, 2010 8:57 am
autor: moralez
Dzieki

Re: 205 T8
: 08 paź pt, 2010 11:16 am
autor: Munne
Moze cos sie przyda ale podejrzewam ze przy takim projekcie to wszystko sie moze przydac

Re: 205 T8
: 08 paź pt, 2010 12:02 pm
autor: levis
Moralez, już się totalnie pogubiłem
Możesz napisać jaką belkę chcesz wstawić, jakie wahacze do tego i jakich przeróbek trzeba dokonać

Bo z tym spawaniem czopa , płaskownikiem itp, to jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić

jakiś mini schemacik pewnie uprościłby sprawę
Dzięki
Re: 205 T8
: 08 paź pt, 2010 2:05 pm
autor: moralez

cos takiego jak to tylko nie wiem czy beda drazki czy sprezyna z amortyzatorem w srodku