Strona 10 z 19

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 06 sty ndz, 2013 2:57 am
autor: cejot
A to! To OT sie teraz rzuca? Zaraz sie to wytnie. :P

A tak serio to zamykac ten temat? Bedzie nowy?

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 06 sty ndz, 2013 3:11 am
autor: jozek
Po co nowy temat. Bede kontynuowal ten. Watku skody tez nie ma potrzeby wycinac...

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 06 sty ndz, 2013 4:18 am
autor: cejot
Spokojnie, troche zmian i porzadkow staram sie wprowadzic, ale nie bede wycinal kazdego malego OT. :)

W takim razie watek zostaje.

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 06 sty ndz, 2013 11:52 am
autor: Marin205
jozek pisze:....Mam zamiar kontynuowac temat reaktywacji a tu sie balagan zaczyna.
oki w takim razie proszę o wyczysczęnie wątku ze śmietnika do mojego posta z filmikiem :)

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 08 sty wt, 2013 12:52 am
autor: cejot
Jak dla mnie to głos decyzyjny w tym temacie ma teraz jozek.

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 10 sty czw, 2013 6:34 pm
autor: jozek
Prace nad Garossem będa przebiegać weekendami z racji tego że na jakiś czas przeprowadzam się do Zakopanego.
Na dzień dzisiejszy Auto stoi w dobrym towarzystwie w Garage.

Dzisiaj przyszły nowe lampy Valeo do auta. Kupiłem również uszczelniacze, rozrząd, uszczelki pod kolektor ssący i wydechowy, tarcze i klocki od 1,9 GTI. Od Manwe nabyłem żółte springi APEX -30 do silników TU.
W garażu sezonują się już jakiś czas nowe amortyzatory gazowe Monroe i łożyska mcphersonow. Najpoważniejsze prace przy Garrosie dotyczyć będą usunięcia rdzy na podwoziu pod podłogą bagażnika. Ogniska zostaną wypiaskowane i pomalowane podkładem epoksydowym novola a następnie zabezpieczone środkami Noxudol. Belka wpadnie z CTI z wąskimi bębnami jako że Marcin dostarczył w gratisie zestaw ładnych bębnów, nowych okładzin i pomalowanych proszkowo mocowań. Na tył puszczone są już nowe miedziane przewody hamulcowe, więc pozostaje zmienić przednie przy okazji wymiany serwa na serwo z GTI. To plany na najbliższy czas. Niestety temperatura w Garażu nie sprzyja pracą lakierniczym, będę musiał pomyśleć nad ogrzewaniem.

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 10 sty czw, 2013 6:49 pm
autor: Para
Zrobisz to RG w mgnieniu oka, to czego Marin niestety nie wykonal przez lata :P

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 10 sty czw, 2013 8:51 pm
autor: Marin205
Para pisze:Zrobisz to RG w mgnieniu oka, to czego Marin niestety nie wykonal przez lata :P
zrobi zrobi, powiem że cieszę się razem z nim :) choć to już nie mój samochód

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 27 sty ndz, 2013 2:29 am
autor: jozek
Coś tam z Garrosem powoli posuwa sie do przodu.
Obrazek

Na pierwszy ogień poszła wymiana belki. Przypomne ze zamontowana była krzywa, powypadkowa belka na tarczach z Gentry.
Obrazek

Przy okazji demontażu belki i zbiornika grzechem byłoby nie zająć się odkocurzaniem rdzy na podwoziu. Blisko 6 letnie garażowanie auta w blaszaku bez wylewki dało się we znaki.
Obrazek

W ruch poszło 50 kg piasku...Rdza okazała się powierzchowna. Dla pewności miejsca wypiaskowane wytrawione zostały rust eaterem Noxudola.
Obrazek
Obrazek

Podwozie zostało polakierowane podkładem epoksydowym 2k Novol Protect 360. Jakoś zapomniałem zrobić zdjęć. W ramach konserwacji szwedzki specyfik Dinitrol - poszło 2kg.
Obrazek

Na tylny pas dla odmiany baranek.
Obrazek

Podkład na baranka.
Obrazek

Baza i gun.
Obrazek
Obrazek

Klar Novol Ms 570 na 1,5 warstwy i efekt.
Obrazek
Obrazek

W niedziele może uda się wrzucić belkę. Trzeba też zmienić wahacze w Gentry na zregenerowane.
Obrazek

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 27 sty ndz, 2013 11:35 am
autor: RafGentry
Byłem, widziałem. Praca wre. Aż się boję, co to będzie na wiosnę...
_O_

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 27 sty ndz, 2013 12:08 pm
autor: grzesiek309
To jest profi robota, a nie czyszczenie druciakiem i konserwacja bollem 8)7
W 309 po piaskowaniu dawałem epoksyd a na to dodatkowo akryl. Jedna warstwa podkładu może być za cienka, choć jak dałeś dużo konserwacji, powinno się dobrze trzymać. Mi na 309 poszło prawie 3l noxudola 900
p.s. możesz zrobić zdjęcia sworzni wahaczy z bliska? Widzę, że koncepcja identyczna, jak w moich ale wykonanie chyba nieco inne :wink:

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 27 sty ndz, 2013 12:32 pm
autor: druan
Byłem chwilę i widziałem _O_

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 27 sty ndz, 2013 12:35 pm
autor: Maro.wow99
Widzę że podchwyciłeś sposób regeneracji wahaczy :Y

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 27 sty ndz, 2013 3:43 pm
autor: xtrack
bardzo schludnie prowadzona naprawa....
ile kosztuje setka bazy dp???? u nas na terenie dosc drogo sobie licza...

Re: RG cabrio - reaktywacja by Marin205 i spółka

: 27 sty ndz, 2013 6:31 pm
autor: Marin205
:) przyjemnie się na to patrzy :)