Strona 10 z 19

Re: GRIFFE T16

: 21 gru wt, 2010 1:44 pm
autor: MiceK
Munne, czemu Lublin ?? Bo Lord polecił dobrego lakiernika. Poza tym niedaleko przecież "cabriolety.pl" to może przy okazji podsufitkę zrobią...a na pewno lepiej założą i naciągną dach po malowaniu niż jakikolwiek lakiernik :)

Re: GRIFFE T16

: 21 gru wt, 2010 2:33 pm
autor: Munne
Zapewne chodzi o zaklad gdzie malowalem CTI, ale zeby go teraz polecac calej Polsce hmmmm.

Re: GRIFFE T16

: 21 gru wt, 2010 6:45 pm
autor: xtrack
Lord Devil pisze:
xtrack pisze:
Lord Devil pisze:Michalku taki jest plan, z rolki (bo ze startu zatrzymanego nie da rady) do hmm powiedzmy 240km/h ma pokazac wyzszosc nad Porsche Killer'em

widze ciagły zachwyt nad rozwijaniem predkosci po prostych...nieładnie z waszej strony :oops:
205tka lubi zakrety......naprawdę

http://www.youtube.com/watch?v=hE72qL3sLhE wiem ze nic CI to nie mowi ale sobie obejrzyj.nie dalbym nawet promila szans dla Twojego T16 ....ale o czym mowa. tu jedzie ktos, kto ma telent i narzedzie przystosowane do jego wykorzystania.
Czynnym zawodnikiem nie jestem od lat. Mnie nie znasz i zakladam, ze pana Boretti rowniez nie, wiec jak porownujesz? na podstawie tego filmu i moich wpisow na forum? ...
205 MAXI swietny samochod sportowy nie majacy nic wspolnego z 205GTi poza nazwa, ani silnik, ani zawias ani heble itd. Oczywiscie ze GriffeT16 nie bedzie mial szans, boli Cie to?, cieszy? Twoja sprawa.
Nie potrafisz zrozumiec, ze nie mam zamiaru z Griffe robic auta wyscigowego czy maszyny rajdowej?
Nigdzie nie napisalem, ze bedzie mial milion koni, ze okrezenie toru Poznan bedzie robil w czasie 1m,48s.
Robie go tak jak chce i jak mi sie podoba, po to aby dawal mi jak najwieksza frajde. Nie podoba Ci sie? ok, pelne Twoje prawo. Podkresle jeszcze raz. NIE BEDZIE TO MASZYNA DO WYGRYWANIA OeSow. Nie mam zamiaru tym autem startowac w rajdach, pewnie jakies amatorskie pojezdzawki dookola trzepaka jak czas pozwoli, kilka razy do roku. Nie bede prul wnetrza, odchudzal, wstawial klatki i kublow. Bede sie cieszyl oryginalnym srodkiem plus klimatronikiem i mocniejszym silnikiem niz seria.
To, ze nie przerabiam 205 na samochod wyscigowy oznacza, ze jestem gorszy? Mam miec kompleksy bo nie jestem czynnym zawodnikiem?
Tak czy inaczej jezeli uda mi sie zorganizowac, Spot na Sportowo II, jestes zaproszony i mozesz sie czuc mile widziany. Bedziesz mogl przyjechac, na zywo skrytykowac, szpachle na dachu, silnik z T16 i ogolnie byle jaki drutowoz, a nie auto wyscigowe. Bedziesz mogl mnie pokonac swoja 205 na probach i oznajmic to wszystkim. :W

wlasanie o to mi chodziło. :D wiedzialem ze przyjdzie czas zeby sie posmiac z was w bezpodstawnym głupkowatym stylu ktorego prekursorem był munne, robiac przy tym balagan .a skoro osiagnałem to co chcialem to zycze zdrówka.

jednak troche ruszaja was tekie głupawe texty, co?... :)
az munne sie obruszył...


co złego to nie ja, panowie.... :P

pozdrawiam :W

Re: GRIFFE T16

: 21 gru wt, 2010 7:18 pm
autor: Marin205
xtrack pisze:
widze ciagły zachwyt nad rozwijaniem predkosci po prostych...nieładnie z waszej strony :oops:
205tka lubi zakrety......naprawdę

http://www.youtube.com/watch?v=hE72qL3sLhE wiem ze nic CI to nie mowi ale sobie obejrzyj.nie dalbym nawet promila szans dla Twojego T16 ....ale o czym mowa. tu jedzie ktos, kto ma telent i narzedzie przystosowane do jego wykorzystania.
jak taki post z filmem to i ja z filmem napiszę

są auta na zakręty i są auta na prostą http://www.youtube.com/watch?v=pxo9jz1iIX4

mam nadzieję że ten Griffe będzie tak dowalony wyposażeniem dodatkowym że inni pozazdroszczą

gdybym budował 205 tak jak Lord to bym doposażał tak jak Lord a nie profanował jak inni (czyli budował rajdówkę) 8)

takiego Griffe żal przytrzeć o krzaki no nie....

Re: GRIFFE T16

: 21 gru wt, 2010 7:36 pm
autor: Lord Devil
Xtrack i dzieki za to, ma byc ostro i balagan nie zaszkodzi :mrgreen: Sam zaczalem prowokacyjnie, wiec sie spodziewalem. Tak czy siak szacun i luz i mam nadziejem ze poza tym, iz czujesz sie zaproszony, to Spot wpadniesz. Moze znajdzie sie dobra dusza pomocna w orgaznizacji spotu, bo czasu wolnego coraz mniej :evil:

Re: GRIFFE T16

: 21 gru wt, 2010 9:27 pm
autor: Munne
Nie no balaganu nie narobiles wiec moze lepiej sie postaraj:)

Re: GRIFFE T16

: 22 gru śr, 2010 9:34 am
autor: Lord Devil
Dobra my tu gadu gadu a fot nie ma, wiec wklejam. Mimo wszystko chyba chcecie popatrzec na silnik, wiec troche o motorowni, potem bedzie reszta tego cyrku. Silnik tak do konca nie jest "normalny" 8)7 - Para - miales racje :Y . Stety lub niestety wszystkiego nie pokaze i nie opisze - tajemnica firmy Hokus Pokus Design. Z niestandardowych gratow sa kute, tloki, wal korbowy z diesla 2,1, ....., caly uklad korbowo-tlokowy zostal oczywiscie dynamicznie wywazony (po calym procesie wal zostal azotowany). Do tego dochodzi nowe duze turbo z Fuji Heavy Industries wiec japonskie a Peugeot przy 205 T16 bardzo mocno z nimi wspolpracowal i wyszli na tym wysmieniecie budujac jak wszyscy wiemy najlepsze auto rajdowe grupy wszech czasow. Byc moze pojdzie duzy wodny IC w miejsce ory - osprzet wiadomo, ze bedzie inny. Troche fotek - chronologia w tym momencie sie obrazila i strzelila focha.

Re: GRIFFE T16

: 22 gru śr, 2010 9:39 am
autor: Lord Devil
Nie wszystko zmiescilo sie w poprzednim poscie, wiec reszta tu.

Re: GRIFFE T16

: 22 gru śr, 2010 10:12 am
autor: moralez
Magia firmy hokus pokus chyba polega na tym, ze raz na zdjeciach widac wal ktory ma 4 przeciwwagi, a na reszcie 8. Wot technika _O_

Re: GRIFFE T16

: 22 gru śr, 2010 10:28 am
autor: Lord Devil
Patrz uwaznie, moze cos jeszcze dojrzysz :W

Re: GRIFFE T16

: 22 gru śr, 2010 11:01 am
autor: DelighT
O mój Boże! Zaczynam się bać tego samochodu... Śmierć w oczach, rakieta itd... Lord! Ty wariacie! _O_ _O_

Re: GRIFFE T16

: 22 gru śr, 2010 5:05 pm
autor: Lord Devil
Co jest, tylko Moralez dostrzegl roznice na obrazkach? a powiedzial tylko o jednej - jest ich wiecej. Uspokajam, jest to nadal ailnik T16, a nie mistyfikacja. :W

Re: GRIFFE T16

: 22 gru śr, 2010 5:52 pm
autor: Munne
A moze chodzi o kol ssacy i chargecooler???????????

Re: GRIFFE T16

: 22 gru śr, 2010 8:37 pm
autor: d_ARC
Odchudzałeś wał? Jakiś taki wyokrąglony, wygłaskany :) Co daje wał z TD w aucie z T16, bo dla DFW to podobno podniesienie sprężania do D6C?

Przybliż może jeszcze mody:

1) co dłubałeś w pompie oleju i mocowaniu filtra?
2) co w obudowie termostatu?
3) co w głowicy, nie widać odchudzania zaworów, skracania prowadnic, kanały coś powiększane, komora spalania chyba też ruszona?
4) co ma dać azotowanie i ile taka przyjemność?
5) gdzie i za ile wyważałeś bebechy?

No i generalnie poopowiadaj nam jeszcze, jeśli to nie top-secret oczywiście ;)

Re: GRIFFE T16

: 22 gru śr, 2010 8:53 pm
autor: Munne
Czyli mamy pytanie co to jest stroker.................hmm teraz jaka bedzie glowna nagroda konkursu?

A moze nowy znaczek GTI16????????????

Przyszla mi do glowy slynna wypowiedz stefa na temat sportowych panewek:)