Strona 2 z 3

: 11 gru pn, 2006 4:55 pm
autor: sekator
cheatoss pisze:to myslisz ze auta po 15 latach esploatacji maja tylko kucy ile fabryka dala? =]
myślę, że tak! chyba, że są niesprawne! Najczęściej mają trochę mniej kucy ale za to większy moment obrotowy.

: 12 gru wt, 2006 10:37 am
autor: Kaktus
A jak na moje oko, to ciezko powiedziec:

Przplywomierz z 1.9 128KM
Wtryskiwacze z 1.9 128KM

Oznaczenie na bloku jak z 1.6 115KM

Ale co siedzi w srodku, tego nikt nie sprawdzi, bez rozebrania. Czy to wersja 105 czy 115km poznac mozna po glowicy, szkoda ze nie widac kolektora wydechowego bo on byc moze troche rozwiazalby problem.

Co smieszniejsze moze to byc juz silnik 1.9, ale to trzebaby sprawdzic mierzac skok, przez gniazdo swiecy, albo rozbierajac silnik.

: 12 gru wt, 2006 1:49 pm
autor: Banita
Nie ma dystansu miedzy blokiem a miska ( bo tez tak pomyslalem, wiec zapytalem)

: 12 gru wt, 2006 6:28 pm
autor: Crazy Life
Jutro zamieszcze zdjecie kolektora wydechowego. A może ktoś z was w miedzy czasie zamiesci też zdjecia kolektora i podpisze je z jakiej wersji są. Bedziemy mieli porównanie.

: 13 gru śr, 2006 9:41 am
autor: Kaktus
Brak dystansu nie wyklucza tutaj wersji 1.9

Dystans jest tylko po to aby "usztywnic dol bloku". W starych 1.9 nie bylo tego dystansu.

Gdy jest dystans, jest tez plytsza miska olejowa.

: 13 gru śr, 2006 12:33 pm
autor: Michal gti
Gdy jest dystans, jest tez plytsza miska olejowa.
Miski są chyba takie same.

: 13 gru śr, 2006 2:10 pm
autor: HDi
dystans jest chyba po to zeby wiecej oleju wchodziło w wersjach bez chłodnicy oleju :) :roll:

: 14 gru czw, 2006 11:35 am
autor: Kaktus
Nie, jak jest dystans to jest nizsza miska, jak nie ma dystansu to jest miska taka jak w 1.6 gti czyli glebsza.

Jestem 100% pewien bo rozbieralem pelno silnikow z dystansem i bez dystansu, i dokladnie sobie to poogladalem.

: 14 gru czw, 2006 11:43 am
autor: Banita
Czyli tak naprawde bez slomkologii nie da sie odroznic 1.9 od 1.6
i wybadac wersji bez przygladania sie kolektorowi ew glowicy -ze tez wszyscy tacy uczciwi na tych kjs'ach 8)

: 14 gru czw, 2006 12:40 pm
autor: Kaktus
Dokladnie tak...

no... jaki ten narod uczciwy... do pierwszego badania.

: 14 gru czw, 2006 3:46 pm
autor: Crazy Life
Na kolektorze jest nr 518144 nie wiem czy cos znaczy ale na wszelki wypadek pisze. Poniżej zdjecie takiego jak ja mam. Czy ono cos wyjaśni??

: 14 gru czw, 2006 6:55 pm
autor: HDi
wyciagnij swiece wsadz słomke i kreć na biegu kołem ( na lewarku) :)

sprawdź skok tłoka i prawie wszystko jasne

: 15 gru pt, 2006 1:24 pm
autor: Kaktus
A wiec tak:

Wtryski masz zolte, kolektor masz jak 115km lub 128km

Wiec albo masz 1.6 z glowica z 1.9 czyli cos jak wersja 115km, albo masz 1.9, albo masz 1.6 105km z innymi wtryskami i innym kolektorem wydechowym ;-)

A i przeplywomierz wskazuje na 1.9 ale to takze moze byc mylny trop.

Tak jak HDi pisze - slomka w otwor od swiecy i mierzyc skok.

: 15 gru pt, 2006 3:08 pm
autor: Crazy Life
Hmmm, i tu mam mały problemik bo nie dizała mi skrzynie biegów:/ moge sobie kołami obracać a i tak mi sie tłoki nie obrócą:/ Terz nic tylko musze dozbierać i skrzynie kupić:) Napiszcie jesli można jaki powinien być skok tłoka w wersji 1,6 115KM i 1,9. Abym mógł sprawdzić jak już kupię skrzynkę.

: 17 gru ndz, 2006 12:10 am
autor: TO-MI
jedno koło do góry drugie na glebie bo inaczej sie tłoki nie obrócą :wink:
to efekt takiego tam mechanizmu różnicowego :P