Strona 2 z 2
: 17 gru ndz, 2006 10:59 pm
autor: Pieraś
ok jutro zrobie to jak bede parkowal w pracy
EDIT:
jak jadac na rondzie sa skrecone kola w lewo to tak samo zrobilem na wstecznym, kola w lewo i gaz, w miare gwaltownie... cisza. to tylko dzieje sie przy duzym obciazeniu bocznym na kolo.
: 20 gru śr, 2006 7:12 pm
autor: Pieraś
To znowu ja .... wczoraj na sliskiej nawierzchni w miejscu do nawracania przy skreconych mocno kola wcisnalem w gaz tak ze kola ostro na mokrym zaboksowaly ale efektu, ktory wymienilem wczesniej nie uslyszalem... wniosek to nie przegub, wiec zostaje lozysko.
Dzis mialem zalatwiony porzadny przeglad lacznie z testem amorkow i wyszlo ze nigdzie nie ma zadnych luzow, a podkreslam ze tymi maszynkami ostro tam czlowiek dzialal.
Ja i tak stawiam na lozysko bo jak raz sie chwycilem kola jak auto stalo na ziemii to czulem minimalny bardzo luz na kole (wczesniej wspominalem). Jak to powiedzial gosc ze stacji, on nic nie wyczul wiec zrobie tak ....bede jezdzil (bo jak wspomnialem to przy mocnych oporach jest na zakrecie dlugim i szybko przejezdzanym) az zacznie cos sie widocznie psuc wtedy wymienie.
EOT