Strona 2 z 2
: 13 kwie pt, 2007 5:07 pm
autor: KuKiTa
no
Wiec znalazłem takie coś:
4FPOH
637409
Tylko nie wiem czy dobre
mówi wam to coś??
: 13 kwie pt, 2007 5:25 pm
autor: aule
Czy ja dobrze rozumiem, że masz jakiś silnik i nie jesteś pewien co to jest??
U mnie w 1,1 była przynitowana blaszka z nabitym numerkiem. W 1,4 numer jest nabitu na bloku. Zaczyna się od KDX....
: 13 kwie pt, 2007 5:32 pm
autor: DJPreZes
U mnie w 1,4 jest blaszka przynitowana ;] I to jest na 100000% 1,4 i numer zaczyna sie podobnie jak u aule ;]
: 13 kwie pt, 2007 5:50 pm
autor: aule
No ja znalazłem taka stronę
http://mypugclub.tripod.com/id23.html mój silnik znalazłem ale takiego numerka to nie mogę się dopatrzeć

: 13 kwie pt, 2007 6:15 pm
autor: DJPreZes
405 1.4i cat TU3MCL/Z (KDX) 1992 - 1994 Mono - Motronic MA3.0
A ja widze KDX

Ja mam KDY czyli wg tej strony 205 1.4i cat TU3FM/L (KDY/Z) 1990 - 1996 Mono - Jetronic
Hehehe - mam gaznik a nie wtrysk ;] A wiec oznaczenia sa lekko porabane ;]
: 14 kwie sob, 2007 12:24 am
autor: KuKiTa
aule pisze:Czy ja dobrze rozumiem, że masz jakiś silnik i nie jesteś pewien co to jest??
Dokładnie tak, nie wiem co to za silnik, niby 1.1 a chodzi jak rakieta, kuzyn w polo ma 1.4 (60 KM) a go biore jak chce. Do setki ok. 11 sek czyli jakby to był 1.4. Do tego prędkość max wg specyfikacji 164, jechałem 150 i wg mnie i osób jadących ze mną ze 170 by na pewno poszedł.
W dowodzie mam wbite 1.1, pojemność 1124 a wszędzie w specyfikacjach jest 1116
Więc NIE WIEM CO TO ZA SILNIK
aule pisze:U mnie w 1,1 była przynitowana blaszka z nabitym numerkiem.
No i własnie tą blaszke mam nabitą na bloku z przodu obok skrzyni, musze dokładnie to odczytać

: 14 kwie sob, 2007 1:16 am
autor: moralez
wykrec swiece i sprawdz sobie skok tloka

: 14 kwie sob, 2007 10:31 am
autor: aule
Jutro postaram się (własnie sie zorientowałem, że jest juz sobota).....
Dzisiaj jak wstane postaram sie zmierzyć blok i podam wymiar razem z rysunkiem jak mierzyłem.
Co do prędkości. Ostatnio w 4-ry osoby z bagażami jechałem spokojnie 160km/h a pod gazem było ponad połowa zakresu jeszcze do wciśnięcia. No to pewnie zalezy od skrzyni, ja akurat mam 4-ro biegową.
Dodano po 8 godzinach 54 minutach:
Pomiar zrobiony tak jak zaznaczone na obrazku. Wymiar bloku razem z głowicą w silniku 1,4 TU3M z Peugeot 306 z 96' to 32cm
: 14 kwie sob, 2007 2:22 pm
autor: KuKiTa
Dzięki aule, teraz wiem że mam 1.1

Czyli długość bloku 29,5 cm

Jeszcze raz dzięki

: 03 sie pt, 2007 4:20 pm
autor: dominik19866
MOże mnie ktoś uświadomić czy silniki 1,1 i 1,4 maja inne wały czy to jest tosamo w obu? pytam sie dlatego ze niewiem ile to jest w stanie wyrzymac chodzi mi o 1,1 ma 60KM pochodzi przy 70 czy juz bedzie ciężko? A może wytrzyma większą moc? taksamo korbowody pękną czy nie?
mam 1,1 który kończy życie i razem z kolega chcemy założyc do niego turbine tak dla ciekawości co to wyniknie

wiem że pracy sporo ale to ma byc test najwyzej sie nieuda

silnik w całości ma zostać fabryczny (+ większa dawka paliwa i turbina)