Strona 2 z 2

Re: drążek zmiany biegów

: 10 wrz pn, 2007 12:07 am
autor: moralez
tak jak juz wczesniej napisalem w TU nie ma co regulowac przy lewarku, dlugosci ciegien tez nie mozna zmieniac :roll:

Re: drążek zmiany biegów

: 10 wrz pn, 2007 12:20 am
autor: Banita
Skoro nie ma pierscienia to ozostaje jedynie regulacja na kulkach:

Obrazek

Niestety sa tylko 2 opcje. Nizsza kulka -wiekszy ruch lewarka na boki, a wyzsza mniejszy.

Re: drążek zmiany biegów

: 12 wrz śr, 2007 9:48 am
autor: Kciuq
ok Panowie wiec tak jak powiedział Banita tak jest !
ale u mnie jest ustawione na wyzszy ale luzy jak cholera ;/ wrrrrrrrrr
ale zauwazylem taka zecz ta grubsza rura z ktorej idzie ten maly wodzik ktorym to sobie regulujemy
jest zamocowana tez na kulce ....

i teraz takie pytanie : czy ta kulka ma byc sztywno zamocowana czy ma miec troche luzu
u mnie to chyba za duzy luz jest rzekł bym ze nawet lata jak cholera ;/

Re: drążek zmiany biegów

: 12 wrz śr, 2007 11:13 am
autor: Banita
wszystko musi byc sztywne

Re: drążek zmiany biegów

: 12 wrz śr, 2007 11:36 am
autor: Kciuq
podejrzewam ze to moze byc przyczyna luzów na drazku ale to sprawdze dopiero jak auto podniose do gory
po przez komore silnika sie tam niedostane

Re: drążek zmiany biegów

: 12 wrz śr, 2007 3:32 pm
autor: moralez
Kciuq pisze:podejrzewam ze to moze byc przyczyna luzów na drazku ale to sprawdze dopiero jak auto podniose do gory
po przez komore silnika sie tam niedostane
uwierz mi, ze moglbys sie dostac 8)