Strona 2 z 16

Re: 205 2.0 TURBO

: 25 gru wt, 2007 6:01 pm
autor: Lord Devil
Lipa straszna. Griffe mam półtora roku i jeszcze nie jest gotowy. Żenada. Mam nadzieję, że bliżej niż dalej.

Re: 205 2.0 TURBO

: 25 gru wt, 2007 6:06 pm
autor: Munne
1.9 16v rules!!!!!!

Re: 205 2.0 TURBO

: 25 gru wt, 2007 9:38 pm
autor: martinop
Munne dobrze gada 8)

Re: 205 2.0 TURBO

: 26 gru śr, 2007 6:05 pm
autor: stef
martinop dobrze gada, ze munne dobrze gada :mrgreen:

PS. Banita tez dobrze gada :P

Re: 205 2.0 TURBO

: 28 gru pt, 2007 8:37 pm
autor: TO-MI
a świstak siedzi za sreberka :lol:

Re: 205 2.0 TURBO

: 28 gru pt, 2007 10:38 pm
autor: daro
a z czym miałeś tyle problemów? bo ja juz pomału realizuje swój projekt, silnik już mam z citroen xm 97r. za pare dni auto dostanie nowy dach i zabieram sie za silnik(modyfikacje)

Re: 205 2.0 TURBO

: 29 gru sob, 2007 11:05 am
autor: Lord Devil
Chyba najwięcej ze znajomymi mechanikami. Silnik siedział w budzie na trzeci dzień od kupienia samego silnika. Także szybko, biorąc pod uwagę, że trzeba było wykonać nową łapę mocującą. Potem trochę z elektroniką ale to wynikało z punktu pierwszego, potem poślizgi sprzęgła i dopasowanie większego sprzęgła, bo seryjna moc nie wchodziła w grę.

Re: 205 2.0 TURBO

: 29 gru sob, 2007 12:09 pm
autor: stef
daro dla zglebienia tematu proponowalbym rozpoczac od przegladania zagranicznych forow (szczegolnie http://www.forum.205gtidrivers.com).
Jak widzisz na naszym forum nie ma nikogo kto dokonal swapa turbo.
Co do Lorda to niestety juz jakis czas temu przestalem wierzyc w to co pisze. Lord - jezeli masz problem z mechanikami to po prostu ich zmien, bo chyba nie twierdzisz, ze w Polsce nie ma ludzi ktorzy potrafia to zrobic?

Ta cala histora z wielka moca i niedomagajacym sprzeglem jest dla mnie kolejna bajka. Dziwi mnie to, ze podobno kiedys miales turbo z ktorym nie bylo najmniejszych problemow, a teraz nagle one Ciebie przerosly.

daro zycze Ci zebys byl pierwsza osoba w klubie, ktora zrobi swap 2.0 8v Turbo i udokumentuje go jak nalezy. Przecieranie nowych szlakow wymaga sporo wysilku ale na pewno jest tego warte!

Re: 205 2.0 TURBO

: 29 gru sob, 2007 7:48 pm
autor: daro
Dzięki wielkie za wsparcie,tak jak pisałem silnik już mam kompletny 2.0 8v turbo z citroen xm 97r 176000km osobiscie go wyjąłem z rozbitka.Teraz chce go podać drobnym modyfikacją i pochromować.Ze sprzęgłem myśle że też bede miał problemy bo w citroenie to był automat a seria chyba nie wytrzyma ale coś bede kombinował pomału do przodu.Wrzuciłem pare zdjęć nie długo dodam wiecej.pozdrawiam :W

Re: 205 2.0 TURBO

: 29 gru sob, 2007 10:52 pm
autor: Para
Ktos tutaj z klubu mial jakies doswiadczenia z 1.4 turbo w swoim Garrosie.

Re: 205 2.0 TURBO

: 29 gru sob, 2007 11:52 pm
autor: moralez
albo chcialby miec 8)
daro pisze:D.Ze sprzęgłem myśle że też bede miał problemy bo w citroenie to był automat a seria chyba nie wytrzyma ale coś bede kombinował pomału do przodu.Wrzuciłem pare zdjęć nie długo dodam wiecej.pozdrawiam :W
zaloz najpierw silnik taki jak jest i martw sie tym co bedzie sie dziac, nie martw sie na zapas

Re: 205 2.0 TURBO

: 30 gru ndz, 2007 10:52 am
autor: Lord Devil
Przede wszystkim zobacz jak suszarka, jakie ma luzy, czy nie trzeba jej zregenerować, bo jak wsadzisz motor to bardzo ciężko będzie się do niej dostać. Musisz się liczyć z dorobieniem górnego mocowania silnika od strony pasażera. Warto samą turbinę - część gorącą owinąć kocykiem i dobrze by było zabezpieczyć ścianę grodziową termiczną okładziną ,bo suszarka jest bardzo blisko. Nastepny problem do rozwiązania to wydech, bo down pipe wypada w innym miejscu jak podejście rury wydechowej w 205. Mechanicznie zostaje kwestia umiejscowienia ic, dorobienia rur i spasowania z dolotem i filtrem.
Po włożeniu silnika moja rozpórkla już się tam nie mieści, byc może inny model by udało się wpasować. Z elektroniki zostaje zdjęcie immo i dorobienie wiązki co by to wszystko pospinać. W razie problemów pytaj.

Re: 205 2.0 TURBO

: 30 gru ndz, 2007 1:36 pm
autor: Banita
Posluchaj i owin sobie turbine bandazem lub kocem, a pozniej placz jak bedziesz ja wymienial. Mozesz co najwyzej owinac kolektor i wyjscie z turbiny, ale od niej wara.

Re: 205 2.0 TURBO

: 30 gru ndz, 2007 1:43 pm
autor: Lord Devil
Nie masz racji Banita. Tam jest bardzo mało miejsca. Poza tym turbinie nic sie nie stanie jak część gorąca zostanie osłonięta.

Re: 205 2.0 TURBO

: 30 gru ndz, 2007 2:07 pm
autor: Banita
Jezeli owiniesz wyjscie turbiny, ot nic sie nei stanie, ale jesli cala turbine -tak, jak napisales wyzej, to jak nabardziej sie stanie.