Strona 2 z 2
Re: Przeróbka na Turbo
: 20 mar czw, 2008 10:12 am
autor: gres
kurde to lepiej niz moj!! Moj cieknie a nie mam cabrio
marcinpug - sprzedajesz r888?
Da sie na tym jezdzic czy scieraja sie po sezonie?
Re: Przeróbka na Turbo
: 20 mar czw, 2008 2:56 pm
autor: marcinpug
Tak , sprzedaje. Generalnie zużycie opon zależy od tego ile jeżdzisz i jak ostro . Napisze tylko tyle , że jak raz spróbujesz to inaczej będziesz patrzył się na normalne/seryjne opony .
Re: Przeróbka na Turbo
: 20 mar czw, 2008 4:38 pm
autor: gres
dobra to tak - jezdze malo = jakiś tysiąc miesięcznie. Generalnie powoli, jak stoje 1 na swiatlach to nie przepuszcze , a czasem w trasie na wirazach trzeba porajdowac:D
Ceny 13 tek? Z ciekawosci bardziej bo wiem ze to drogie opony sa

Re: Przeróbka na Turbo
: 20 mar czw, 2008 8:47 pm
autor: marcinpug
Cena 13 to 260zł/szt. Myślałem , że potrzebujesz je do sportu

bo jak do codziennej jazdy to nie nadają się na deszcz ( koleiny ) i drogo wychodzi jeśli maja być co cywilnej jazdy
Re: Przeróbka na Turbo
: 21 mar pt, 2008 10:33 am
autor: gres
no domyslam sie ze po deszczu to BARDZO powoli

Koleiny - czemu?
Re: Przeróbka na Turbo
: 21 mar pt, 2008 9:15 pm
autor: marcinpug
deszcz w Polsce oznacza walkę z woda w koleinach
