Strona 2 z 4
: 21 lip śr, 2004 9:06 pm
autor: Paweel
rotel1 pisze:A ja to już mam sprawne hamulce - niemalże żyletka. Wymieniona została membrana w pompie - w sumie wraz z robocizną zapłaciłem 60 PLN. Okazałem się "łosiem", bo podejrzewałem tą przyczynę, ale nie chciało mi się w tym grzebać.
membrana w pompie ??? ...
hmm o ile wiem to w pompie nie ma membran ..ale moze sie mylę ...

: 21 lip śr, 2004 10:48 pm
autor: rotel1
: 21 lip śr, 2004 10:50 pm
autor: Ninja
: 21 lip śr, 2004 11:09 pm
autor: rotel1
Obecnie osławiona już membranka występuje w koszyku roweru mego ojca, gdzie rzuciłem ją od niechcenia przechodząc wolnym krokiem w garażu

: 21 lip śr, 2004 11:24 pm
autor: cheatoss
pojemnosc dwa czterysta

: 22 lip czw, 2004 9:52 am
autor: Paweel
taaak chcę ją
ul.Błotna
nr.zachlapany
66-666
: 21 lis pn, 2005 2:47 pm
autor: Kudłaty
witam....dostałem od rodziców starą 205..i jest ten sam problem..dowiedziałem się że zostały wymienione tarcze klocki serwo i pompka (o dziwo po wymianie tego samego sytuacja z hamulcem poprawiła się na chwile potem problem powrócił) dobrze że dorwałem ten temat.....widze że problemy z hamulcami w 205 szczególnie tych starszych to klasyka

pozdrawiam
: 21 lis pn, 2005 6:47 pm
autor: Adams
a silnik pracuje normalnie ???
tzn. nie gaśnie jak wciśniesz hamulec ?
albo jakoś dziwnie obroty nie pływają ???
Mi jak nacisne że tak powiem "pedał" to w momencie nacikania spadają obroty. Na wolnych obrotsch jak nacisnę to prawie jakby chciał zgasnąć. Ale to jest chwilowe podczas naciskania. Jak trzymam pedał to wracaja obroty do normy. Co to za objaw? czego i jak to naprawić i ile to kosztuje?
Ja zawsze myślałem że tak ma być.
: 03 gru sob, 2005 12:38 am
autor: Ory
Witam
Ja mam tez problem z hamulcami, a minowicie.
pozatym, ze sciaga na lewo przy hamowaniu to jeszcze na przegladzie wyszło że nie mam tyłu. cylinderki ok. Czy może to być wina pompy bo sa dwie sekcje, moze ta odpowiedzialna za tył jest padnieta.

HELP!!
Pozdro ALL
: 03 gru sob, 2005 12:54 am
autor: tomek
W pugach obwody są po przekątnej
: 03 gru sob, 2005 1:08 am
autor: sekator
najlepiej odpowietrz układ, przy okazji zobaczysz czy wszystkie zaciski i cylinderki lub przewody pracują. Sprawdź też czy masz szczelny przewód ciśnieniowy serwa, a może samo serwo się rozszczeniło?
: 03 gru sob, 2005 1:10 am
autor: zlotycbr
Ory,jezeli chodzi o tyl,to jezeli masz system bendix to przyczyna moze byc zapieczona i zardzewiala samoregulacja,na tych zabkach,szczeki sie zuzywaja,samoregulacja nie dziala w efekcie tworzy sie duzy luz miedzy szczeka a bebnem przod bierze,tyl juz nie daje rady i hamulce slabe a pedal hamulca ma duzy skok jalowy,czyli wchodzi glebiej w podloge,to moze byc rowniez przyczyna
pozdro
: 03 gru sob, 2005 9:49 am
autor: Adams
Poczyściłem zgodnie i z instrukcjami i tak: jak lekko naciskam nie ma reakcji (niemoge lekko zwolnić). Dopiero muszę mocno depnąć i wtedy jest od razu silne hamowanie. I teraz zgupiałem do reszty. Hamuują wszystkie 4 koła. Jest odpowietrzony wielokrotnie i raczej dobrze. Płyn nówka.
: 03 gru sob, 2005 2:24 pm
autor: sekator
sprawdźcie szczelność serwa i przewodu ciśnieniowego!!!
: 03 gru sob, 2005 2:44 pm
autor: Kaktus
Jak miales twardy pedal to miales uszkodzona nie pompe hamulcowa, a vacumpompe, czyli pompe podcisnieniowa, ktora napedzana jest paskiem klinowym.