Strona 2 z 2
Re: Styk biegu jałowego
: 01 gru pn, 2008 2:02 am
autor: cejot
Mówiąc o książce chodziło mi bardziej o Haynesa niż Etzolda. Mimo wszystko nawet w Etzoldzie są podstawowe informacje. Poza tym napisz jaki dokładnie to silnik TU i jaki masz układ wtryskowy. Tak jak zauważył drabinho, napisz co się dzieje.
Re: Styk biegu jałowego
: 01 gru pn, 2008 10:28 am
autor: Ceballos
hm w skrajnych sytuacjach w momencie kiedy schodzi ze ssania ok 70 stopni od czasu do czasu potrafi mi tak paliwa przydawkowac ze na moich oczach powoli gasnie dodaje gazu z tylu chmura ciemna i powoli obroty spadaja , gaśnie. pozniej trzeba go z holu odpalac i to trzeba troche przejechac na odlaczonej pompie zeby sie silnik troche przesuszyl . ostatnio z polaczenia rur przed katem dymilo sie pewnie paliwo sie dopalalo. Czyli blada 33 o zadnym przepływomierzu nie mowi woła potencjometr faktycznie byl wymieniony i jest zle ustawiony bardzo prawdopodobnie . DO tego siadlo mi ufo i mam zaplon przestawiony (czekam 2 tydzien). Wiem ze trzeba dokonac pomiarów i zbieram informacje jak to zrobic...Czy ten potencjometr moze tak odwalac ze moze zalewac silnik benza..?
moze sonda tez walnieta . Mierniczek dzis kupuje . Jak sie mierzy te sonde to wypinamy wtyczke od niej ? I ten zapyziały potencjometr...:/
Re: Styk biegu jałowego
: 01 gru pn, 2008 7:03 pm
autor: drabinho
czy twój silnik to TU3M, Mono - Jettronic,1.4?
jeśli tak to może masz sam wtryskiwacz walnięty lub tą membranke(którą to wyciągnąłeś podczas rozbierania wtryskiwacza).
może jestem przemęczony albo coś ale nie moge skojarzyć o jaki potencjometr Ci chodzi?
Re: Styk biegu jałowego
: 02 gru wt, 2008 3:40 pm
autor: Ceballos
chodzi o potencjometr przepustnicy

moj silnik to tak jak napisales raczej... Jakos to wszystko powoli zaczynam ogarniać .

ten nieistniejacy przeplywomierz wyprowadzil mnie zrownowagi
