Strona 2 z 2

Re: Problem z jednym z naszych GTI ...

: 11 sty ndz, 2009 7:00 pm
autor: gres
przypadłość przez ciebie opisana jest identyczną z tym co właśnie przechodzi nubira taty.
Wasz pug pewnie nie jest na gaz?

Re: Problem z jednym z naszych GTI ...

: 13 sty wt, 2009 10:17 am
autor: precyzyjna
No i problem się rozwiązał, nareszcie :!: :!: :!:
Przyczeną była niedostateczne masa pomiędzy silnikiem, akumulatorem, a budą.
To była taka wredna, zaśniedziała śruba przy skrzyni biegów.

Nareszcie chodzi jak trzeba :D
A moja muszelka, to tylko 1,6 8)7 , teraz poczułam różnicę :( , niestety tylko jako pasażer ;)

Duże podziękowania dla Wszystkich, którzy się zaangażowali w nasz temat :)

P.S.: Była równiez bardzo drobna nieszczelność na jednym z przewodów ...

Re: Problem z jednym z naszych GTI ...

: 13 sty wt, 2009 11:58 pm
autor: gres
no to trzeba w nubirce poszukać :)

Re: Problem z jednym z naszych GTI ...

: 19 sty pn, 2009 8:51 pm
autor: Fox
U mnie jest teraz troche inny problem, ale podpinam się pod temat żeby nie zaśmiecać forum. Pierwszy raz zrobiło się źle jak wracałem pod koniec grudnia z warszawy. Silnik zaczął nagle strasznie szarpać, gasł, ale dało się go zapalić i chwile znów źle chodził, ale po jakiś 10km problemy ustąpiły. Drugi raz stało się tak jak wracałem z nart ze słowacji ostatnio. To samo - nagłe szarpanie. To co było dziwnego to zachowanie obrotomierza. Spadał nagle na zero, odbijał sie do normalnych obrotów i tak w kółko sobie podskakiwał. Silnik szarpał, ale nie aż tak jakby wskazywał obrotomierz. Co dziwne to z górki jak puściłem gaz całkiem i auto jechało sobie z równą prędkością to obrotomierz cały czas skakał dalej... Czy to też jakiś problem z elektryką? Szarpanie zawsze jest powiązane z wariowaniem obrotomierza. Tak jakby tracił napięcie. Może to też być brak jakiejś masy? Czy może to być coś innego? Bardzo byłbym wzdzięczny za jakieś rady, a może ktoś miał coś takiego.

Re: Problem z jednym z naszych GTI ...

: 19 sty pn, 2009 10:35 pm
autor: moralez
sprawdz wtyczke i przewody od cewki ( mi 2 razy juz wypadla wtyczka z cewki przy szybkiej zmianie biegow, dopiero przypiecie opaska pomoglo)do tego w miedzy czasie urwal sie przewod zasilajacy ja. Tylko ze wtedy wskazowka opadala na 0 i musialem wykonywac awaryjny zjazd na pobocze :evil:

Re: Problem z jednym z naszych GTI ...

: 20 sty wt, 2009 8:44 am
autor: Orfister
Podepnę się, bo u mnie bywa czasem podobnie...
Problem bardzo przypomina kłopoty Foxa, z tym, ze u mnie to szarpanie jest baaaaardzo delikatne, towarzyszy temu drobne drganie wskazówki obrotomierza..co ciekawe problem ten występuje jedynie w przedziale 3200-4000 obr/min
poniżej i powyżej nie istnieje... moj typ to cewka lub moduł zapłonowy.

Re: Problem z jednym z naszych GTI ...

: 20 sty wt, 2009 10:13 am
autor: Fox
No właśnie mam w planach kupno cewki i podmiankę, bo cewka i tak mi się zapasowa przyda jakby się okazało że to nie to, tylko zastanawia mnie co ma cewka, ewentualnie moduł do tego że obrotomierz spada do 0 chociaż auto dalej jedzie i jest na biegu? Przebicia z cewki mogłyby go zakłócać? Gdyby nie ten obrotomierz to też bym stawiał na cewkę. No nic, jak kupię cewkę to zobaczymy.

Re: Problem z jednym z naszych GTI ...

: 24 sty sob, 2009 4:58 pm
autor: Fox
Tak tylko w uzupełnieniu posta powyżej napiszę że wymieniłem cewkę i na razie objawów powyższych już nie zaobserwowałem. Pewności że jest ok nie mogę mieć bo wcześniej te niedomagania były dość niedeterministyczne, ale mam nadzieję że to było to i już będzie ok:)