tak, odkrecasz stary szit i przykrecasz elektronika i tyleHideoOSW pisze:A da się łatwo zdemontować palec rozdzielacza i zamontować w tym miejscy elektronika? trzeba bedzie coś zaślepić w głowicy pewnie? Ja nigdy tego nie rozbierałem.
Bo mam głowicę od TU3M i chciałbym ją zamontować w TU1 jak wyżej cejot napisał ma większe zawory wydechowe.
TU - budowa, modyfikacje oraz mix 1.1 i 1.4
- smiechoo
 - Junior
 - Posty: 261
 - Rejestracja: 01 lip wt, 2008 10:55 am
 - Posiadany PUG: XS 1.4 TU3M ---> TU3S + LPG
 - Numer Gadu-gadu: 5774709
 - Lokalizacja: 3city
 
Re: TU - budowa, modyfikacje oraz mix 1.1 i 1.4
- HideoOSW
 - Junior
 - Posty: 269
 - Rejestracja: 14 lis sob, 2009 3:23 pm
 - Posiadany PUG: 205 Winner PTS / 205 GTI
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Częstochowa
 - Kontakt:
 
Re: TU - budowa, modyfikacje oraz mix 1.1 i 1.4
Dobra dzięki Panowie.
Jak ogarnę budę do malowania, to potem zabiorę się za silnik. Spala olej przez uszczelniacze i poci się niemiłosiernie.
Zabawe w tjuning TU1, opiszę w swoim temacie.
			
			
									
						
							Jak ogarnę budę do malowania, to potem zabiorę się za silnik. Spala olej przez uszczelniacze i poci się niemiłosiernie.
Zabawe w tjuning TU1, opiszę w swoim temacie.
 1991 GTI [M0TW]
 1993 WINNER [M0MY]
 1992 XS [P3XY] RIP