Strona 2 z 3

: 18 wrz sob, 2004 9:12 am
autor: NMike
Chodzi mi o przypchanie--jeśli taka ilość ma uszczelnić pierścienie, to musiałoby tego dodatku sporo przelecieć przez wtryski.
Olej jest gęstszy i siłą rzeczy przytyka troczkę wtryski.

Wg. mnie taka ilość nie pomoże przy uszczelnieniu komory spalania, smarowaniu trzonków i w pompie paliwa. :mrgreen:

: 18 wrz sob, 2004 10:33 am
autor: Kaktus
No nie bedzie to takie smarowanie jak byc powinno, ale na trzonkach zaworow ten olej sie osadza, i po godzinie pracy silnika jest go tam juz dosc sporo! Tak samo w pompie paliwa... olej sie osadza.

Jest to sprawdzona stara metoda... i nie ja ja wymyslilem.

: 18 wrz sob, 2004 12:53 pm
autor: NMike
Domyślam się, że ktoś to kiedyś wymyślił.

A czy olej nie będzie się osadzał i 'przyklejał' więcej osadów w komorze spalania... :?:

Dużo porzytku z takiej metody raczej nie będzie :mrgreen:

: 18 wrz sob, 2004 4:30 pm
autor: Kaktus
Mylisz sie!

To jest specjalny olej, ktorego litr kosztuje 80zl, i jest wlasnie do tego przeznaczony.

: 18 wrz sob, 2004 6:08 pm
autor: NMike
...do 2-suwów.

: 19 wrz ndz, 2004 2:01 pm
autor: Kaktus
Do samochodow wyczynowych

: 19 wrz ndz, 2004 2:02 pm
autor: DAREK1223
Dzobrze kaktus dziękuję za rady i wiem o tym co mi powiedziałeś i jestem Ci za to wdzięczny a co do spodkania to nie odbyłoby sie ono szybko bo ja jestem z małopolski okolice krakowa i juz wkrótce rozpoczynam ściganie. Jak Ci szło w KJS ach?

: 19 wrz ndz, 2004 8:14 pm
autor: Kaktus
W KJS'ach tak sobie ... wieczne problemy mialem z autem, a dokladniej z elektryka i elektronika - auto nie jechalo, przerywalo, szarpalo, gaslo, grzalo sie itp. Ale licencje zdobylem a to bylo dla mnie priorytetem.

: 20 wrz pn, 2004 11:52 am
autor: Mav309
Co do scigania sie na gazie... Masz kolego swiadomosc ze zwezka gazowa cofa cie do czasow gaznikow?
Sprawdz ile 1.6 na gazniku mial mocy...twoja bym tez na tyle teraz szacowal i to nawet na benzynie... A na gazie jeszcze mniej...bo objetosciowa mieszanka powietrza z LPG jest mniej kaloryczna niz ta sama na benzynie...
Afr tez jest nizszy wiec mocy tez jest mniej...
Z 115 KM (jesli tyle bylo) szacuje na benzynie zostalo ok 100, a na gazie okolo 85-90. A wszystko przez zwezke...
A przelozenia wciaz do wersji 115 KM wiec jeszcze bardziej sie pograza dynamika :/

: 20 wrz pn, 2004 9:19 pm
autor: DAREK1223
kolego Mav309 ja mam gaz od 3 dni ścigać się bęe na bęzynie i to nie jakiejś 95 tylko V power racing 99+ gaz wtedy odpada a co do zwężek to nie mam zadnej zwężki gdyż nie było potzrby montażu. Zakładanuie instalacji byo gruntownie monitorowane takzę jest ok i proszę nie opowiadaj mi takich rzeczy żę np będzie 100 czy 90 KM to ile ona ma okaże się już wkrótce na hamowni i wtedy mogę cos pomysleć.
jak narazie nie mam konkurencji nawet w silnieszych samochodach takze jestyem dobrej myśli to tyle.pozdrawiam

: 20 wrz pn, 2004 9:21 pm
autor: DAREK1223
witam Kaktus mam ponowne pytako od jakiej wartośi temperatury włącza Ci się wentylator? i jak szybko pug sie grzał?

: 21 wrz wt, 2004 1:58 am
autor: Kaktus
Grzal sie dosc szybko! A wentylator wlacza sie okolo 85 stopni.

A pomyslales o tym ze wkladajac GAZ, nie bedziesz mogl sie scigac w PPZM! Pozostaja ci tylko KJS'y, no chyba ze tylko one cie interesuja?

: 21 wrz wt, 2004 7:38 am
autor: Mav309
DAREK1223 pisze:kolego Mav309 ja mam gaz od 3 dni ścigać się bęe na bęzynie i to nie jakiejś 95 tylko V power racing 99+ gaz wtedy odpada a co do zwężek to nie mam zadnej zwężki gdyż nie było potzrby montażu. Zakładanuie instalacji byo gruntownie monitorowane takzę jest ok i proszę nie opowiadaj mi takich rzeczy żę np będzie 100 czy 90 KM to ile ona ma okaże się już wkrótce na hamowni i wtedy mogę cos pomysleć.
jak narazie nie mam konkurencji nawet w silnieszych samochodach takze jestyem dobrej myśli to tyle.pozdrawiam
A wpadles na to ze zgodnie z fizyka na VP99 powinienes miec mniej mocy? Bo wraz ze zwiekszeniem liczby RON spada kalorycznosc paliwa.
Wiec jezeli nie przygotujesz silnika pod benzyne VP (spręż, wyprzedzenie zaplonu etc) nie da ona nic! Oczywiscie jako alternatywe bierzemy pod uwage benzyne 95 dobrej jakosci.
To tak gwoli dyskusji o paliwach itd...
Co do braku zwezki...ktorej generacji masz instalacje?
To jest wtrysk czy podcisnienie?
Powierzyles ustalenie mieszanki sondzie lambda ... zamiast podcisnieniu?
Slyszalem o takich patentach ze zamiast miksera rurke wstawiaja w dolot, a komputer sterujacy registerem dawkuje gaz.
Problemem moze byc niebezpieczenstwo splyniecia tlokow na jezdzie przy WOT - sonda moze nie miec wystarczajacego zakresu no i reaguje troszke z opoznieniem. A to zaowocuje wzrostem AFRu...moze byc ladne bum...
Pytam sie, bo sam nad tym sie u siebie zastanawialem...

: 21 wrz wt, 2004 8:12 pm
autor: DAREK1223
ja nie mam sondy lamda i to był problem ale jest ok nie ma sondy bo nie ma katalizatora. A co do paliwa to masz rację.
pozdrawiam

: 21 wrz wt, 2004 8:15 pm
autor: DAREK1223
A pomyslales o tym ze wkladajac GAZ, nie bedziesz mogl sie scigac w PPZM! Pozostaja ci tylko KJS'y, no chyba ze tylko one cie interesuja?
Wiesz o czymś takim jak wymontowanie butli gazowej bo mikser moze byc ponieważ nie jest on niebezpieczny puchar PZM to odległe plany ale do zrealizowani jednak nie tym samochodem ponieważ wiesz 106 s16 mają po 120 KM i raczej nie dałbym radą dziadkiem bez obrazy.