Strona 2 z 3

: 19 paź wt, 2004 3:38 pm
autor: TOMBIKE

: 08 cze śr, 2005 7:45 pm
autor: Crasher
Mam Pug'a 205 1.1 Forever '95 r. Bede wsadzal chyba zawieche od GTI, zeby go troszke dac w dol. I teraz jak dam na belce o 1 zabek nizej to jak ktos mi sie do tylu zapakuje to nie bedzie tarlo nic? Jakos to mozna usztywnic pewnie, cos czytalem, ale chcialbym o konkretne mozliwosci. Acha, czy wejda tam wtedy felgi 15" czy jak cos to wsadzac jakies 14 ?

Pozdrawiam

: 19 gru wt, 2006 1:58 pm
autor: koval
witam :) ja tez chcial bym obnizyc swojego tylko ja sie zastanawiam nad amorami i sprezynami od GTI w zwiazku z tym mam pytanie czy taki zestaw bedzie pasowal do mojego puga (1,9 D forever 1994 r.) :?:

: 19 gru wt, 2006 3:08 pm
autor: HDi
jak co mam springi z gti - amory też ci podejdą :W

: 19 gru wt, 2006 4:56 pm
autor: JASIEK1
To i ja się tutaj wypowiem conieco. Otóż wyżej wymieniane ściagacze do sprężyn to debilny pomysł, ponieważ ściągnieta sprężyna bardzo szybko może pęknąć i wyleciec.
Wiadomo najlepiej by było kupic nowe amory, nowe sportowe spręzyny i rozkoszowac sie jazda ale nie każdego na to stać.
Obcięcie sprężyny nie jest wcale takim złym pomysłem ale pod warunkiem, ze sprężyna nie zmienia swojej grubości (po obwodzie i srednicy drutu) oraz pod warunkiem, ze po obcieciu i maxymalnym wyciągnięciu amorka siedzi dość solidnie w kielichach!!!!!!!!!!! W takim wypadku nie ma mozliwości aby wypadła.
Wielokrotnie jeździłem na cietych sprężynach ale trzeba to zrobic z głową i w razie nieprawidłowości mieć seryjne na zapas :D
PS: w rajdowych maluchach od wielu lat ludzie obcinaja spręźyny o zwój albo 2 i jakoś to działa.
PS: Swoja drogą i tak fabryczna spręźyna jest najlepsza i najpewniejsza.
POZDRAWIAM

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 28 paź ndz, 2007 10:39 pm
autor: joker
a jak wygląda sprawa z obniżeniem tyłu. Kolega ma gti i tył bardzo wysoko stoi,aż śmiesznie wygląda. Czy jest jakaś regulacja na drążku?

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 28 paź ndz, 2007 11:10 pm
autor: deejay
odkopałeś chyba nie za nowy temat. Opcja szukaj sie kłania, temat wałkowany kilkakrotnie. wysokość tylnej belki można ustawiać za pomocą wieloklinów na drążkach skrętnych.

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 28 paź ndz, 2007 11:21 pm
autor: joker
dzięki, ale muszę znaleźć bardziej wyczerpującą odpowiedź.Szukajka działa jak działa i nie zawsze można łatwo coś odnaleźć. Celowo odkopałem stary temat,żeby nie zaśmiecać forum nowym, gdyż podejrzewałem że coś na ten temat było.

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 29 paź pn, 2007 1:47 am
autor: moralez
skoro szukajka jest taka perfidna i niechce ci pokazac tematu to poszukaj w faq tam ten temat napewno jest 8)

co do pekania scisnietej sprezyny to jest to lekki no sens,
sam jezdzilem dlugi czas na scisnietych sprezynach zaliczylem dziure ktorej felga nie przezyla a mocowanie mcphersona odczulo i sie uwypukliklo, natomiast sprezyna nie pekla
pozatym uzywa sie 2 lub wiecej sciskow i jakos niechce mi sie wierzyc ze walna wszystkie naraz, a pekniecie jednego nie spowoduje oczekiwanego przez niektorych wystrzelenia samochodu w kosmos 8)7

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 29 paź pn, 2007 10:16 pm
autor: borek_wpr
Nie zapomnij o śrubach regulacyjnych do reflektorów.Opuszczając przód reflektory świecą blisko a
podnieść je można stosując dłuższą śrubę- ok. 20mm.Dorobić lub dopasować z jakiegoś autka.

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 08 lis czw, 2007 10:16 am
autor: koval
Ja odgrzeje troche ten temat. Szukam sprezyn obnizajacych przod, ale nigdzie nie moge znalezc takich, ktore obnizaly by wiecej niz 50 mm :( A u mnie przod tak wysoko stoi ze musial bym chyba o 10 cm obnizyc zeby byl odpowiedni efekt. I tutaj mam pytanie moze troche glupie czy sa wogole takie sprezyny ktore tak duzo obnizaja? Jesli tak to mozecie mi jakies polecic?

I jeszcze jedno, z tego co wiem jesli obnizam wiecej niz 40 mm to musze wymienic tez amorki dobrze mysle??

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 08 lis czw, 2007 4:16 pm
autor: MistrzuGT
ja mam u siebie sprezyny obnizajace o 70mm i to jest chyba maximum, bo jakbym obnizyl o 100mm to chyba bym miske zdarl :P Amory seryjne chyba mozna stosowac do sprezyn krotszych chyba max 30mm.
Zreszta jakby sie zalozylo do krotszych sprezyn seryjne amory to szybko by sie rozlecialy,nie wspominajac o tym,ze by sie chyba wszystko miska przyklepalo na drodze....

PS.zdjecia obnizonego o 70mm auta masz u mnie w profilu.
Pozdro!!

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 08 lis czw, 2007 9:33 pm
autor: koval
Mistrzu zeby mojego zglebowac do tego poziomu to chyba 100 mm by bylo malo :/ moj teraz wyglada jak tarpan :( a jakiej firmy sa te twoje sprezyny?

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 09 lis pt, 2007 1:57 am
autor: MistrzuGT
moze masz amory padniete, wtedy przod idzie wyzej...
Ja mam sprezyny i amory Weitec'a
Pozdro

Re: OBNIŻENIE PUGA - podsumowanie

: 09 lis pt, 2007 2:43 am
autor: kabzik
a mozna załozyc nowe amoryzatory zwykłe i sprezyny od gti??? chodzi mi o to czy nie rozleca mi sie amory..