Strona 2 z 2
Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
: 12 sty wt, 2010 12:06 pm
autor: Banita
No to brawo. Tylko ta śrubka jest do regulacji (CO). Przepływka powinna być hermetycznie zamknięta, bez dostępu do tego 'zegara'. Jedyne co teraz możesz zrobić to afr lub serwis boscha, który ustawi Ci przepływkę.
Co do pinów to sobie poszukaj -opis czujnika jest na forum.
Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
: 12 sty wt, 2010 8:01 pm
autor: ja2nek
hahaha

no dobrze ze ktoś mnie w końcu uświadomił

tak te się już zastanawiałem... Ten przepływomierz to takie ważne urządzenie i taki łatwy dostęp jest..

teraz już wszystko jasne chyba będę musiał sie uda do servajsa

Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
: 13 sty śr, 2010 8:24 am
autor: chaos
najlepiej było by pominąć ten element stosując map sensor oraz programowalny komputer, pewnie ktoś już to robił, wiadomo jakie zyski z takiego rozwiązania są ?
Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
: 13 sty śr, 2010 12:04 pm
autor: ja2nek
nie wiem jakie zyski sa z takiego rozwiązania?!
po2 czy można to zrobić w moim przypadku gdy mam cały osprzęt od 1.9 a tylko wal i korbowody od 1.6
PO3 i najważniejsze jakie są koszty takiego rozwiązania?!
Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
: 13 sty śr, 2010 1:06 pm
autor: Banita
Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
: 13 sty śr, 2010 9:10 pm
autor: zmac
w ZXach Volcane 1.9 8V byl D6E na map sensorze, motronic dwurzedowy, numeru kompa nie pamietam
Re: GTI 1,6-1,9 50/50 czyli jakies 1,75 HELP!!!
: 29 sty pt, 2010 8:31 pm
autor: Raf
Miałem podobne objawy i przyczyną była uszkodzona cewka zapłonowa. Nie miała konkretnego przebicia, tylko jak w powietrzu była wilgoć. Wtedy raz silnik ciągnął pełną parą a czasem słabnął i o dziwo nie przerywał tylko pojawiał się wyraźny spadek mocy. Dodatkowo słabo zapalał na deszczu. Po wymianie na nową wszystkie objawy ustąpiły. Oczywiście tu przyczyna może leżeć jeszcze gdzie indziej.