Strona 2 z 2
Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 05 lut pt, 2010 10:42 pm
autor: Kamkiler
co do jetronica , spalanie na poziomie 10l na trasie to nic dziwnego , ale w przypadku motronica to już jest źle. Komp pokazał jakieś błędy ?
Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 06 lut sob, 2010 3:20 pm
autor: zen81
moralez pisze: Nawet moj widlasty smok tyle nie wciagnie

Widocznie moj ma wiekszy apetyt choć smokiem nie jest- fakt ze czasem zapala sie kontrolka silnika ale po chwili gaśnie
Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 06 lut sob, 2010 4:45 pm
autor: sobek19
Kontrolka zapala sie na ok 3 sec i gasnie
po jakis 30 znowu sie zapala
Spalania jeszcze nie sprawdzilem jak na nowym czujniku sie zachowuje .
Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 06 lut sob, 2010 5:03 pm
autor: Banita
zen81 pisze:
Widocznie moj ma wiekszy apetyt choć smokiem nie jest- fakt ze czasem zapala sie kontrolka silnika ale po chwili gaśnie
Z gitem od sebka to niby jak było? Widać masz za dużo kasy, skoro nic z tym nie robisz...
Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 06 lut sob, 2010 8:37 pm
autor: sobek19
ja obecnie posiadam Gti-ka sebka , i za duzo kasy nie mam

staram sie usunąć tą usterke i inne
Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 06 lut sob, 2010 11:16 pm
autor: Banita
Którego? Bo trochę tych aut było...
Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 06 lut sob, 2010 11:54 pm
autor: sobek19
Sorry ale nie wiem ile posiadal sebek Gti , Moj to Gti Skandynawski srebny 89r.
Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 07 lut ndz, 2010 1:43 am
autor: Banita
Sonda/przepływomierz/czujnik temp silnika -nic innego.
Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 07 lut ndz, 2010 2:10 am
autor: moralez
sobek19 pisze:Sorry ale nie wiem ile posiadal sebek Gti , Moj to Gti Skandynawski srebny 89r.
to moze wlasnie ony

dziura w baku

przy lpg nieszczelnosc instalacji

Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 07 lut ndz, 2010 12:47 pm
autor: zen81
gita którego kupiłem od Sebka ma teraz Sobek19- ja mam 405 kombi z tym samym silnikiem na gazie
Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 09 kwie pt, 2010 9:17 am
autor: bez_polotu
Jeżeli chodzi o spalanie to się podepnę...
Mam pytanie odnoście przepływomierza czy ma znaczenie montaż tzn. kąt pod jakim jest zamontowany przepływomierz? czy nie prawidłowe zamontowanie może wpływać na zbyt wysokie wolne obroty silnika? lub nie równą prace silnika na wolnych obrotach?
może i lamerskie pytanie, ale potrzebuje wiedzieć

Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 09 kwie pt, 2010 8:58 pm
autor: TO-MI
kąt montażu nie ma znaczenia
raczej jakaś nieszczelność bądź wytarte ścieżki itp.
a jak to motronic to może być sonda

Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 13 kwie wt, 2010 7:43 am
autor: bez_polotu
Znalazłem nieszczelność tzn. przy przepustnicy guma była luźno zamocowana.
Sonda wymieniona była przy swapie (jak zapewnia poprzedni właściciel).
Sprawdziłem gniazdo w przepustnicy i ma ono 5 pin a na wtyczce mam 4 kabelki... tak ma być? czy czegoś brakuje?
Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 19 kwie pn, 2010 4:54 pm
autor: moralez
osmolov pisze:
Sprawdziłem gniazdo w przepustnicy i ma ono 5 pin a na wtyczce mam 4 kabelki... tak ma być? czy czegoś brakuje?
raczej przeplywce

?
Re: Pali za dużo 1,9 gti 122KM
: 19 kwie pn, 2010 5:24 pm
autor: bez_polotu
yyyy no właśnie czasem wychodzi ze mnie lamerstwo... chodziło o przepływkę
Jednak dzięki krakowskiej ekipie z gadem na czele okazało się że mam walnięty czujnik temp. cieczy i to prawdopodobnie jest przyczyna problemów ze zbyt wysokimi obrotami i co za tym idzie ze spalaniem. Na dniach zostanie wymieniony czujnik i mam nadzieje, że będzie po kłopocie...
i po kłopocie... czujni wymieniony auto trzyma pięknie wolne obroty wcześniej było 1,5k a teraz jest 1k.