Strona 2 z 2
: 16 maja pn, 2005 5:22 pm
autor: invictus
nie o to mi chodzilo, powiedzialem ze na pewno masz do wymiany uszczelniacze trzonkow zaworow, a jezeli masz ubytki plynu ale bez zadnych wyciekow (moga byc tak male ze nie widac dlatego zaproponowalem talk) to wtedy uszczelka pod glowica tez, ale watpie ze to uszczelka pod glowica, raczej wyciek (mowie o ubytku plynu a nie o dymie)
: 20 maja pt, 2005 4:54 pm
autor: iveras

jest tak, od paru dni auto kopci na niebiesko NON STOP

Cały czas, na postoju, przy ruszaniu i podczas jazdy! Do tego, dodając gazu, daje się słyszeć takie jakby syczenie i bez problemu wyczuć można że auto się męczy. Kurwiszon! Jade spokojnie autem i mam przeczucie, że je zarzynam

o co cho?!
Dodam, że lubie jeździć na wysokich biegach przy małych prędkościach, ale nie aż tak, że ledwo zipie

(innaczej przy obrotach rzędu 3000 auto wyje)
: 20 maja pt, 2005 4:57 pm
autor: invictus
Hmmmm...
KAKTUSSsss.... jestes tam mistrzu??
: 20 maja pt, 2005 5:05 pm
autor: iveras

nie wiem też czy syczenie nie dochodzi z wybebeszonego katalizatora (pusta puszka) o ile ma to coś wspólnego. Cholera, to kopcenie jest nie do zniesienia, musi brać z 10 litrów na 100km!!!

: 20 maja pt, 2005 5:11 pm
autor: invictus
I to oleju!!
Wątpie czy to kat to by nie syczalo, moze cos w dolocie?? Bo jak sie nie zbiera i syczy to moze jakas rura pekla i ssie bokiem?? Ale ja nie jestem obcykany w temcie wiec niech Kaktus, Piweł albo blaszka sie wypowie
: 21 maja sob, 2005 8:31 am
autor: iveras
o co wogóle chodzi z pierścieniami? czy wymieniając je wypada wymienić coś jeszcze? nie wiem, zeszlifować coś? Jakie są objawy zepsutych panewek, tłoków, zaworów?

: 21 maja sob, 2005 1:40 pm
autor: invictus
Kaktus zrobil dokladny wywod (jak zawsze zreszta ) tutaj :
http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?t=1875
Panwki dzwonia zawory tez dzwiek sie nieco rozni
: 21 maja sob, 2005 6:13 pm
autor: woocash
tylko bez paniki...