Strona 2 z 3
Re: Obniżenie Puga
: 10 paź ndz, 2010 6:35 pm
autor: grzesiek309
Przy obniżaniu belki może się pojawić problem z łożyskami i czopami. Obniżając belkę zmienia się ich wzajemne położenie w dolnym zakresie co może spowodować uszkodzenie łożysk lub co gorsza zablokowanie belki.
Re: Obniżenie Puga
: 10 paź ndz, 2010 7:23 pm
autor: Para
Nie przesadzajmy, belka po to jest tak zaprojektowana zeby mozna bylo ja obnizyc/podwyzyc. Ewentualne ekstremalne zabawy moga obciazyc inne elementy.
Tiger poszukaj na forum bo na wszystkie twoje pytania byly juz odpowiedzi. Daj znac jak tam wyszlo z tymi sprezynkami. Ile dales za te Eibachy ? Masz jakies dobre dojscie czy okazja ?
Re: Obniżenie Puga
: 10 paź ndz, 2010 8:18 pm
autor: Tiger
Czyli obniżenie belki nie zaszkodzi jej. Wiem że jestem marudny i to już było ale miesiącami bede szukał
Re: Obniżenie Puga
: 10 paź ndz, 2010 9:12 pm
autor: grzesiek309
Para nie mam na myśli konstrukcji belki. Chodzi mi o to, że przez kilkanaście lat użytkowaniu łożyska i czopy zużywają się pracując w niezmiennym położeniu. Przy obniżaniu zmienia się ich położenie co może mieć różne skutki.
Re: Obniżenie Puga
: 10 paź ndz, 2010 10:41 pm
autor: Draxter
grzesiek309 pisze:(...)co może mieć różne skutki.
Nie tyle "rozne" co skutek bedzie jeden : szybsze zurzycie belki wlasnie przez zmiane tego "zakresu i miejsca pracy".
Kazdy pozadny i uczciwy zaklad zajmujacy sie belkami (z reszta kazdy kto mial z tym doczynienia powie to samo) - jak obnizenie belki to najlepiej po jej wczesniejszej regeneracji.
To wieksze koszta ale i problem z glowy na dluzszy czas a poza tym myslisz ze za obnizenie belki wezma od Ciebie przyslowiowe "piec dych" ??
Zapomnij bo zaraz bedzie ze musieli "grzeac i walic mlotem bo nie chcialo puscic" a Ci co robia konkretnymi przyrzadami tez nie biora nawet 50zl/strona tylko w wiele wiecej i zanim to zrobia powiedza Ci to samo - ze lepiej po regeneracji obnizyc.
Uff

Re: Obniżenie Puga
: 10 paź ndz, 2010 10:44 pm
autor: Para
Fakt

jak ktoś już tam zajrzy to prawie tak jak u dentysty

Zawsze coś nowego do naprawy się trafi
Re: Obniżenie Puga
: 12 paź wt, 2010 2:55 pm
autor: Tiger
czyli poprostu albo fachowo albo wogóle nie ruszać
Re: Obniżenie Puga
: 12 paź wt, 2010 10:08 pm
autor: grzesiek309
Zgadza się

Mi chodziło po głowie obniżenie belki ale robi mi się już lekki negatyw więc nie chcę jej mocniej popsuć bo na razie nie mam czasu na regeneracje belki od Gti.
Re: Obniżenie Puga
: 13 paź śr, 2010 10:28 pm
autor: Tiger
Zeby nie zakladać nowego tematu mam szybkie pytanie. Kto wie jaką srednice ma spręzyna w zawieszeniu np juniora XS oprocz gti
Re: Obniżenie Puga
: 03 lis śr, 2010 1:21 pm
autor: Tiger
Sorki ze post pod postem ale mam pytanie. Czy do zawieszenia wersji junior będzie pasować od GTI? Chodzi mi o spręzyny i amory. I przy okazji pytanie czy one są twardsze od takich uboższych wersji?
Re: Obniżenie Puga
: 03 lis śr, 2010 6:30 pm
autor: mateon
Temat był już wałkowany wiele razy na forum wystarczy poszukać.
Re: Obniżenie Puga
: 03 lis śr, 2010 8:27 pm
autor: Tiger
tu cokolwiek znaleść to caly dzien przed kompem
Re: Obniżenie Puga
: 03 lis śr, 2010 11:22 pm
autor: DJPreZes
Amory i sprężyny są inne. Amory mają dodatkowe mocowania do łączników stabilizatora i o ile w ogóle pasują, to będą sztywniejsze sporo (to raczej plus), a sprężyny będą za długie i samochód pójdzie w górę.
Re: Obniżenie Puga
: 04 lis czw, 2010 12:24 am
autor: Tiger
mi chodzi by poszedl w dół więc odpada. Dzięki DJPreZes za wyjaśnienie. Nie pozostaje mi nic innego jak poszukanie sprężyn które go nieco obnizą i usztywnią
Re: Obniżenie Puga
: 04 lis czw, 2010 8:27 am
autor: mateon
Wkładaj sprężyny od XSa są krótsze od tych z juniora o jeden zwój