Strona 2 z 3

Re: Obniżenie Puga

: 10 paź ndz, 2010 6:35 pm
autor: grzesiek309
Przy obniżaniu belki może się pojawić problem z łożyskami i czopami. Obniżając belkę zmienia się ich wzajemne położenie w dolnym zakresie co może spowodować uszkodzenie łożysk lub co gorsza zablokowanie belki.

Re: Obniżenie Puga

: 10 paź ndz, 2010 7:23 pm
autor: Para
Nie przesadzajmy, belka po to jest tak zaprojektowana zeby mozna bylo ja obnizyc/podwyzyc. Ewentualne ekstremalne zabawy moga obciazyc inne elementy.

Tiger poszukaj na forum bo na wszystkie twoje pytania byly juz odpowiedzi. Daj znac jak tam wyszlo z tymi sprezynkami. Ile dales za te Eibachy ? Masz jakies dobre dojscie czy okazja ?

Re: Obniżenie Puga

: 10 paź ndz, 2010 8:18 pm
autor: Tiger
Czyli obniżenie belki nie zaszkodzi jej. Wiem że jestem marudny i to już było ale miesiącami bede szukał

Re: Obniżenie Puga

: 10 paź ndz, 2010 9:12 pm
autor: grzesiek309
Para nie mam na myśli konstrukcji belki. Chodzi mi o to, że przez kilkanaście lat użytkowaniu łożyska i czopy zużywają się pracując w niezmiennym położeniu. Przy obniżaniu zmienia się ich położenie co może mieć różne skutki.

Re: Obniżenie Puga

: 10 paź ndz, 2010 10:41 pm
autor: Draxter
grzesiek309 pisze:(...)co może mieć różne skutki.
Nie tyle "rozne" co skutek bedzie jeden : szybsze zurzycie belki wlasnie przez zmiane tego "zakresu i miejsca pracy".
Kazdy pozadny i uczciwy zaklad zajmujacy sie belkami (z reszta kazdy kto mial z tym doczynienia powie to samo) - jak obnizenie belki to najlepiej po jej wczesniejszej regeneracji.
To wieksze koszta ale i problem z glowy na dluzszy czas a poza tym myslisz ze za obnizenie belki wezma od Ciebie przyslowiowe "piec dych" ??
Zapomnij bo zaraz bedzie ze musieli "grzeac i walic mlotem bo nie chcialo puscic" a Ci co robia konkretnymi przyrzadami tez nie biora nawet 50zl/strona tylko w wiele wiecej i zanim to zrobia powiedza Ci to samo - ze lepiej po regeneracji obnizyc.
Uff ;)

Re: Obniżenie Puga

: 10 paź ndz, 2010 10:44 pm
autor: Para
Fakt :) jak ktoś już tam zajrzy to prawie tak jak u dentysty :) Zawsze coś nowego do naprawy się trafi

Re: Obniżenie Puga

: 12 paź wt, 2010 2:55 pm
autor: Tiger
czyli poprostu albo fachowo albo wogóle nie ruszać

Re: Obniżenie Puga

: 12 paź wt, 2010 10:08 pm
autor: grzesiek309
Zgadza się :Y Mi chodziło po głowie obniżenie belki ale robi mi się już lekki negatyw więc nie chcę jej mocniej popsuć bo na razie nie mam czasu na regeneracje belki od Gti.

Re: Obniżenie Puga

: 13 paź śr, 2010 10:28 pm
autor: Tiger
Zeby nie zakladać nowego tematu mam szybkie pytanie. Kto wie jaką srednice ma spręzyna w zawieszeniu np juniora XS oprocz gti

Re: Obniżenie Puga

: 03 lis śr, 2010 1:21 pm
autor: Tiger
Sorki ze post pod postem ale mam pytanie. Czy do zawieszenia wersji junior będzie pasować od GTI? Chodzi mi o spręzyny i amory. I przy okazji pytanie czy one są twardsze od takich uboższych wersji?

Re: Obniżenie Puga

: 03 lis śr, 2010 6:30 pm
autor: mateon
Temat był już wałkowany wiele razy na forum wystarczy poszukać.

Re: Obniżenie Puga

: 03 lis śr, 2010 8:27 pm
autor: Tiger
tu cokolwiek znaleść to caly dzien przed kompem

Re: Obniżenie Puga

: 03 lis śr, 2010 11:22 pm
autor: DJPreZes
Amory i sprężyny są inne. Amory mają dodatkowe mocowania do łączników stabilizatora i o ile w ogóle pasują, to będą sztywniejsze sporo (to raczej plus), a sprężyny będą za długie i samochód pójdzie w górę.

Re: Obniżenie Puga

: 04 lis czw, 2010 12:24 am
autor: Tiger
mi chodzi by poszedl w dół więc odpada. Dzięki DJPreZes za wyjaśnienie. Nie pozostaje mi nic innego jak poszukanie sprężyn które go nieco obnizą i usztywnią

Re: Obniżenie Puga

: 04 lis czw, 2010 8:27 am
autor: mateon
Wkładaj sprężyny od XSa są krótsze od tych z juniora o jeden zwój