Strona 2 z 2
Re: SIlnik TU3M (KDY/KDZ) Błędy.. pomocy!;/
: 17 lis śr, 2010 11:15 pm
autor: cyborg
Ja juz sie uporalem z tym, spedzilem dwa wieczory z miernikiem i kluczami w lapach i wyregulowalem krokowiec oraz TPS i wszystko wrocilo do normy. Mam fajne materialy na ten temat jak chcesz, pisz na PW jak cos
Re: SIlnik TU3M (KDY/KDZ) Błędy.. pomocy!;/
: 14 lut pn, 2011 11:58 pm
autor: mateon
Sprawdziłem błędy i wyskoczyły następujące
41
53 Napięcie akumulatora za wysokie lub za niskie.
31 Regulacja składu mieszanki poza zakresem - mieszanka za uboga
Błąd pierwszy i drugi chyba moge olać bo podobno "czasami się zdarzają"
W jak sposób wyregulować mieszankę?
Re: SIlnik TU3M (KDY/KDZ) Błędy.. pomocy!;/
: 15 lut wt, 2011 11:45 pm
autor: morpheusss
Wtryskowe układy zasilania silnika w paliwo mają to do siebie, że nie da się wyregulować (zewnętrznie) składu mieszanki, tym się zajmuje komputer. Jak interpretować błąd? Albo masz padniętą lambdę i pokazuje ubogą mieszankę, albo faktycznie jest ona zbyt uboga. Wtedy sprawdź ciśnienie paliwa (pompa albo zapchany filtr) lub wtrysk (podmień na chwilę

)
Coś pominąłem ?

Re: SIlnik TU3M (KDY/KDZ) Błędy.. pomocy!;/
: 18 mar pt, 2011 8:37 pm
autor: rocky
też wałkuję ten temat tylko z taką dziwotą że komputer mi nie wykrywa zbyt bogatej/ubigiej mieszanki lecz z tłumika na odcince wylatuje benzyna wręcz a po odpaleniu czuć niedopaloną mieszankę i gigantyczne spalanie; wg książki sam naprawiam jest możliwość ustawienia mieszanki. Jutro to w look'u sprawdzę