Strona 2 z 2

Re: Roland Garros

: 20 lut ndz, 2011 11:14 pm
autor: dominik19866
Nie włączają się z długimi mogą być uszkodzone jakieś połączenia jeszcze nie miałem czasu sprawdzić, lecz szkła maja przeciwmgielne nie drogowe.
Aha z awarii padła sonda pierwszy raz widziałem 3 przewodową w pugu

Dziś mnie zaskoczył
300km zazwyczaj ok 90 chwilami do 130 wynik 4,8l/100
połowa dystansu z ładunkiem prawie 320kg :oops:

Re: Roland Garros

: 12 maja czw, 2011 3:29 pm
autor: andi_kamachi
Pozdrawiam bliźniaka.. :)
Zazdroszczę spalania.. :o
Pokaż swój fotel kierowcy?!

Re: Roland Garros

: 01 kwie ndz, 2012 6:17 pm
autor: dominik19866
Po bardzo długiej nieobecności na forum wróciłem :D

Garros żyje przybyło mu 60 tys

Czas wyremontować zawias zacząłem wczoraj cały przód końcówki, wahacze, gumy, amory, łożyska i poduszki
Jutro kilka części np mocowania amorów, piasty może i sanki idą do piaskowania. Malować proszkowo czy zwyczajnie?

Za tydzień wizyta z belką będzie wymiana zaczęła siadać a musi być idealna gdyż będą 15 Ouragan na nich Parada 2 195 50 Jeśli się zmieszczą

Zamówiłem nakładki od rallye z laminatu
chwilowo tyle jakieś zdjęcia wieczorem

Re: Roland Garros

: 01 kwie ndz, 2012 6:51 pm
autor: krzyska
Malowanie proszkowe jest trwalsze. Z 195/50 z przodu problemu chyba nie będzie ale z tyłem może być nieciekawie.

Przedni zawias w Foreverze robiłem prawie co roku a w tył jeszcze nikt nie ingerował oprócz wymiany amorków. Na liczniku już 282tyś ale do końca roku spokojnie przekrocze 300tyś. Ale teraz trochę się luzów uzbierało i auto służy jako mój dupowóz do pracy więc trzeba naprawić zawias.
Heh jak nim jezdziła moja mama to mi to jakoś nie przeszkadzało :twisted: teraz mama katuje gti.

Jesteś z Inowrocławia??? Mam 30km do Inowrocławia to w wolnym czasie może podjadę obejrzeć Garrosa :D

Re: Roland Garros

: 09 kwie pn, 2012 3:59 pm
autor: dominik19866
A więc coś się ruszyło, końcówki, wahacze, amory, łożyska, łożyska mcpersonów, poduszki odboje osłony chyba wszystko co się dało
oczyściłem i pomalowałem kielichy stan przyzwoity kilka elementów wypiaskowanych i pomalowanych proszkowo jest dobrze.

Do założenia czeka zregenerowana belka z GTI na tarczach, przymiarka kół do RGC ,które trafią do RG i mały problem nie mam szczeliny między kołem a zderzakiem to znaczy jest max 5mm a to trochę mało!?

Podnieść wyżej czy jakiś inny sposób czy też tak macie w swoich cabrio ( 195 50 r15) muszę dołożyć dystanse na tył obcierają o belkę a nie zrezygnuje z tych kół gdyż pod 13 za nic nie wejdą nowe hamulce :twisted:

pojawiły się nowe hamulce z ciekawości sprawdziłem ich wagę są o 3 kg cięższe od serii z 1,4

rozwiązałem problem obcierania kół o belkę bez dystansów mam po 3mm do opony (chętnie sprzedam śruby z podkładką pod dystansy 8 sztuk nowe)

korzystając z okazji wypiaskowałem cały tył od spodu pomalowałem konkretnie antykorozyjną, a na to jutro pójdzie guma

przy okazji mała modyfikacja wydechu ale to jutro zostanie zamontowany katalizator który nie dzwoni

Re: Roland Garros

: 05 sty sob, 2013 11:12 pm
autor: dominik19866
Roland trafił na zimowy sen do ciepłego garazu, aktualnie zdemontowana deska celem ustalenia dlaczego nie grzeje jak mój były Look. Wymianiony tranzystor wysztkie plastiki deski i nawiewu rozebrane i dokładnie wymyte, przy nagrzewnicy znalazłem dużo gołębich piór :roll:

Nagrzewnica został wymyta i odkamieniona, założyłem nowe oringi lekko już sie pociła.
Dorobiłem nową linke sterującą kierunkiem przepływu powietrza bardziej dopasowaną niż fabryczna dzięki czemu jaką pozycje wybierasz tak dmucha.

Jeśli zaparowana (wtedy najlepiej widać) szyba przednia nie wysycha równo to znaczy od strony kierowcy trwa to dłużej niż od strony pasażera (niema znaczenia czy chuchasz na nią czy nie i ile wypiłeś dzień wcześniej...)

Winna jest własnie ta linka jej złe wyregulowanie właśnie tak się objawia, niedomykanie przesłony dolnego nawiewu, niema tu znaczenia odległość lewego wylotu na szybe po tym zabiegu lewa strona dmucha nawet minimalnie mocniej niż prawa.

Jest jeszcze jedna sprawa, dmuchawa bezstopniowa regulacja obrotów fajna sprawa nawet bardzo a docenia się jadąc innym autem z regulacją skokową, która mnie osobiście irytuje. Fajnie ale jest jedna wada mimo iż 205 "dmucha" całkiem nieźle to czegoś brakuje czego?? Po wyjściu z tranzystora mamy na wtyczce dmuchawy max 5A/10V (sprawdzone w 4 pugach) podczas gdy w instalacji jest 14,2 przynajmniej u mnie a więc to jest to coś czego brakuje czyli mamy 50W zamiast prawie 80W (przy 14,2V pobierała 5,5A) I mamy prawdziwy wiaterek 8)7

Jestem w trakcie poprawiania tego fabrycznego "błędu" tak aby mieć do dyspozycji pełną moc. Siła nawiewu nie rośnie jakoś oszałamiająco ale poprawa jest bardzo wyraźna.

Jak skończe zapodam jakieś fotki z całej zabawy :)