Strona 2 z 2

Re: 205 maxi

: 03 maja wt, 2011 3:02 pm
autor: 2mouse
rallye pisze:Twoje rallye miało już wymienione sanie bo nie wytrzymały spotkania z krawężnikiem,
Speedline 15 żyje i jest prosty, wahacz też był OK, a sanie się skrzywiły.
Wahacz seryjny?... Ciekawość, coś tak czułem, że to nie są oryginalne. 8)7 Miał jeszcze jakieś przygody? 8)7

Dobra, czyli na zestawie z ww. zdjęcia jeszcze obspawanie sanek dochodzi i uniballe... Coś jeszcze?

Re: 205 maxi

: 03 maja wt, 2011 11:41 pm
autor: rallye
Z tego co pamiętam to sprzedawałem auto na seryjnych wahaczach.

Kiedy auto szło do Krk było niebite na 100%

PS. Jedyna 205 którą objechałem M3 :) szpera to je to !!!

Re: 205 maxi

: 13 maja pt, 2011 12:30 pm
autor: Para
Wersja 205 Maxi nie jest żadną oryginalną wersją 205. Jest to zwykła 205 przygotowana w taki sposób by spełniać normy w klasie F2000. F - oznacza tutaj grupę oraz FWD (front wheel drive - napęd na przód), 2000 to pojemność silników w tej klasie.

Maxi F2000 to najmocniejsza wersja, jest szerzej, szybciej itd. 205tki w tej klasie osiągają moc nawet do 300 KM. Maxi F2000 oznacza swobodę w modyfikacjach pod warunkiem, że nadwozie pozostaje oryginalne i punkty mocowania amortyzatorów zostają na swoich miejscach.

Silnik: Musi być produkcji oryginalnej - w tym wypadku jest to silnik Peugeot'a, 8 wtrysków
Skrzynia: 6cio biegowa sekwencyjna z wyświetlaczem na desce.
Zawieszenie (przetłumaczcie sobie bo ja się gubię :) :W
Przód - Tubular WB, Ali hubs, RJ drop links, Adjustable ARB, Remote reservoir dampers, RJ Adj Top mounts.
Rear - Either:
szersza belka z dystansami, fully triangulated, RJ Adj ARB, RJ Remote reservoir dampers, large TB's

Lub: 306 beam fully triangulated, RJ Adj ARB, RJ Remote reservoir dampers, large TB's
Lub: Custom RJ'd set up using vertical damper and a sort of Mcpherson wishbone configeration.

Ukł hamulcowy:

przód : Alcon 4 tłoczkowy
tył: Alcon 2 tłoczkowy

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: 205 maxi

: 13 maja pt, 2011 1:53 pm
autor: 2mouse
I to są modyfikacje, które warto robić. A nie tam 4 18-tki...
http://www.youtube.com/watch?v=GKbTC8Z_EGc" onclick="window.open(this.href);return false;

>:)

Re: 205 maxi

: 15 maja ndz, 2011 9:24 pm
autor: xtrack
rallye pisze:
2mouse pisze: Wydaje mi się ze te z fotki są obspawane.
bingo men :D

Re: 205 maxi

: 15 maja ndz, 2011 11:25 pm
autor: Manwe
Para pisze: Zawieszenie (przetłumaczcie sobie bo ja się gubię :) :W
Przód - Tubular WB, Ali hubs, RJ drop links, Adjustable ARB, Remote reservoir dampers, RJ Adj Top mounts.
Rear - Either:
szersza belka z dystansami, fully triangulated, RJ Adj ARB, RJ Remote reservoir dampers, large TB's

Lub: 306 beam fully triangulated, RJ Adj ARB, RJ Remote reservoir dampers, large TB's
Lub: Custom RJ'd set up using vertical damper and a sort of Mcpherson wishbone configeration.
może zbędny trud ale:
WB wish bones- wahacze
ARB anti roll bar-stabilizator
TB torsion bar-drążek skrętny
RJ - to chyba jakaś firma
Train_AR_evo_018.JPG
do czego jest zamontowany ten wahacz wchodzący w rurę tam w środku, i po co są wspawane obok te tulejki (podejrzewam związek jednego z drugim :) )