Strona 2 z 2

Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.

: 14 gru śr, 2011 10:59 pm
autor: Furc
Gładzie cylindrów są lepiej smarowane , gdyż LPG nie zmywa filmu olejowego, co czyni benzyna


niesamowite, a ja głupi tyle lat na Pb silnik katowałem ;)

co do głowicy to mam ze dwie w zapasie :lol:

plus drugi silnik

Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.

: 10 paź śr, 2012 10:04 am
autor: Furc
Odgrzeję kotleta, 306 nadal żywe, ostatnio został nieco odświeżony.

Naprawione po dwóch latach wkór*&%$! wycieraczki i luz na krzyżaku usunięty.
Hamulce znowu działają,
kółka z 205,
delikatna polerka nadwozia.

Wszystkie prace wykonane w 205Garage oczywiście :D

Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.

: 10 paź śr, 2012 8:29 pm
autor: Lord Devil
nawet sie blyszczy :)

Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.

: 22 sty wt, 2013 10:11 am
autor: Furc
byłem na hamowni na Górczewskiej

wynik 143 km i 203 Nm na benzynie z Auchan.

Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.

: 22 sty wt, 2013 4:12 pm
autor: operatorbazooki
Bardzo dobry wynik! To tylko zasługa dolotu i układu wydechowego???

Re: Peugeot 306 XN 1,6 PH2 1999 + drobne modyfikacje.

: 22 sty wt, 2013 10:46 pm
autor: Furc
Dolot jest orginalny w tej chwili, jedyny mod to kolektor wydechowy z gti6 i puste tłumiki.