Strona 2 z 2

Re: parę problemów w XU9JAZ

: 19 sty czw, 2012 12:37 am
autor: cienki
Do teraz pytanie z głupszych :D
Jakie świece w motorze zostały zamontowane ??

Re: parę problemów w XU9JAZ

: 19 sty czw, 2012 7:02 pm
autor: volcane1.9i
Było tak ze kostka zwana "przekaźnikiem pompy paliwa" taka brązowa posiadająca w sobie dwa styczniki co wywnioskowałem ze schematu który jest na nim była walnięta bo wtedy jak przekręcałem stacyjkę na poz 2 (kontrolki, bo 1 licze ściągnięcie blokady kier. a 3(rozruch) wracające kluczyk do poz 2 ) to od razu łapał rozrusznik ratowało zdjęcie klemy. na nowej kostce jest tak jak być powinno.
Pompka idzie tylko na krótko. w sobotę bede w garażu to sprawdzę miernikiem czy na wtyczce przed pompką paliwa jest 12V.

*cienki - świece kupiłem nowe NGK, jakby było coś nie tak z czujnikiem położenia wału to niebyłoby napewno iskry??
*TO-MI - sprawa z pozycją stacyjki w której miałby kręcić jest rozwiązana(mam taką nadzieję) poprzez to, że wymieniłem przekaźnik pompy paliwa z wygladu taki sam jak ten: ( http://adamex.iai-shop.com/product-pol- ... 40680.html) .
*macius205 - wykręce w sobotę wtryski i sprawdzę czy podają paliwo.

Re: parę problemów w XU9JAZ

: 19 sty czw, 2012 7:35 pm
autor: cienki
Podaj oznaczenie świec.
Ja bym sobie odpuścił wyciąganie wtrysków i patrzenie czy leją paliwo, bo gdyby tego nie robiły to motor by zapalił na autostarcie, ale dla świętego spokoju można.

Re: parę problemów w XU9JAZ

: 19 sty czw, 2012 8:56 pm
autor: volcane1.9i
nie mam przy sobie tych świec to są NGK V-line, gościu mi dobierał pod mój model silnika z katalogu, porównując ze starymi to ten sam gwint i ta sama długość.. iskrę dają piękną :/ a nie pali ..

Re: parę problemów w XU9JAZ

: 19 sty czw, 2012 9:13 pm
autor: cienki
Tylko ważnym parametrem świecy jest jej ciepłota. Warto sprawdzić. Iskra może być.

Re: parę problemów w XU9JAZ

: 22 sty ndz, 2012 2:22 pm
autor: volcane1.9i
Iskrę daje, paliwo z wtrysków daje a nadal nie odpali :/ na wszelkie sposoby.. Co dalej poradzicie? :/

Re: parę problemów w XU9JAZ

: 22 sty ndz, 2012 2:27 pm
autor: cienki
Dasz głowę sobie uciąć że dobrze kable zapłonowe masz podpięte ??

Re: parę problemów w XU9JAZ

: 22 sty ndz, 2012 9:09 pm
autor: TO-MI
skoro masz paliwo i dobrą iskre a nie pali i sie nie odzywa to nie masz sprężania
iskra nie w tym momencie co trzeba (nie na tym cylindrze) lub podobne kwiatki

Re: parę problemów w XU9JAZ

: 22 sty ndz, 2012 9:10 pm
autor: volcane1.9i
Kable są ok, a mógł się zapłon przestawić sam? a znasz kolejność kabli?? może ja mam jakoś źle kopułkę ponumerowaną... jakbyś jakiś rysunek zrobił..
Wyjąłem wtryski i paliwo dają, a świece jak wykręce to są suche..

Re: parę problemów w XU9JAZ

: 22 sty ndz, 2012 9:26 pm
autor: dexen
w Haynesie (str. 130, pragraf 5B-6-12: `` To set the ignition timing statically so that the engine can be started, (...)'') masz opisany sposób ustawiania kolejności zapłonu: ustawiasz dla cylindra 1. (to ten od strony koła zamachowego), a później generalną kolejność 1-3-4-2.

Re: parę problemów w XU9JAZ

: 22 sty ndz, 2012 10:12 pm
autor: pawel
Ustawienie kolejności zapłonu robisz następująco:
1. ustawiasz na znakach koło zamachowe
2. zdejmujesz kopułkę rozdzielacza i tam gdzie masz aktualnie palec tam masz 1 cylinder, kolejny po przekręceniu wału silnika jest 3, kolejny 4 i ostatni 2