Strona 2 z 2

Re: Cieknie z półosi 1.1

: 30 mar pt, 2012 10:07 pm
autor: skola
zmac pisze:Za mocno wbity uszczelniacz w skrzynie, powinien wystawac ok 2mm.
a kto mówi ze powinien wystawać? Ja zawsze robie na równi ze skrzynia i nigdy nie cieknie. Jak dla mnie to coś z półosią jest nie tak, nie jest tam wytarte gdzie simering pracuje? Wsadzasz do końca ta półoś?

Re: Cieknie z półosi 1.1

: 31 mar sob, 2012 9:06 pm
autor: Piotrek86
Założona do końca, miejsce na półosi idealne.
Nie mam pojęcia już co z tym zrobić. Za każdym razem nabijam do końca żeby nie wystawało, to już drugie uszczelnienie (nie licząc orginalnego)
napierw był sasic, teraz corteco i dalej to samo...

Re: Cieknie z półosi 1.1

: 31 mar sob, 2012 9:20 pm
autor: zmac
Nie osobiscie, ale spotkałem sie z podobnym problemem w XU, wystarczyło nie dobiuc uszczelniacza ok 2mm i nie ciekło. Poza tym czasami w załączonych instrukcjach montażu do uszczelniaczy powinien on wystawac.

Re: Cieknie z półosi 1.1

: 12 sie ndz, 2012 4:16 pm
autor: BzyQ
Mam taki sam problem tyle że w 1.4 . Uszczelniacz wchodzi palcami do końca nic dobijać nie muszę , myślałem że gniazdo wyrobione to teraz jest na kleju do misek olejowych, powierzchnia przylegania była nierówna to delikatnie wyrównana papierkiem... dalej cieknie :( Próbowałem nie wsadzić go do końca tak żeby wystawał 2mm ale wtedy wypada 8)7

Re: Cieknie z półosi 1.1

: 12 sie ndz, 2012 5:28 pm
autor: marcpol
Uszczelniacze często są podrabiane, jak i wszystkie inne części samochodowe. Spróbuj kupić uszczelniacz w innym miejscu. Nie kupuj znanych marek.

Inną możliwą przyczyną problemu może być nieprawidłowy montaż - uszkodzenie uszczelniacza przy montażu, nieprostopadłość uszczelniacza względem półosi.

Kolejną kwestią jest powierzchnia współpracująca z uszczelniaczem - powinna mieć określoną chropowatość.

Skrzywienie półosi lub uszkodzenie jej łożyskowania w skrzyni biegów również może powodować opisany problem.