bebnow sie nie przetacza
lepiej kupic nowe ale i tak w systemie girling cudow nie zdzialasz i na piasku nie beda blokowac i juz chyba ze na recznym
opis ustawiania hamulcow masz w eetzoldzie od strony 148!
nie wiem jak to w 309 jest zrobione czy samoregulator jest na przewodzie czy w cylinderku czy tak samo jak w girlingu w 205 ten system jest z dupy i tyl zawsze bedzie slaby chyba ze przelozysz sobie tarcze do tylu zreszta nie wazne
regulujesz heble w ten spsosob, ze:
podnosisz tyl z dwoch stron zeby oba kola mogly sie krecic,
odkrecasz z kazdego kola jedna srube zeby mozna bylo regulowac samoregulator srubokretem
ustawiasz reczny na drugi zabek
idziesz do kol i krecisz samoregulatorem przez dziurke od sruby tak aby krecac kolo szczeki troche hamowaly, nie lekko tylko TROCHE hamowaly
obydwa kola musza byc w gorze i z takim samym oporem musza sie obracac,
wracasz do recznego i w kabinie naciagasz go tak aby opor na kolach minimalnie sie zwiekszyl.
jesli wtedy ktores z kol ma inny opor regulejsz znowu kolo na samoregulatorze ktore ma mniejszy opor,
spuszczasz fure i jedziesz sie przejechac,
pedal hamulca powinien wysoko lapac i to jest max co moze byc z tylnych chebli,
wszystko sie samo doreguluje jak kilka razy mocniej depniesz heblem np jak ktos Ci zajedzie droge.
Mozesz rowniez zrobic test i teraz zaciagnac reczny na max kiedy sie nie zapala kontrolka od recznego i sprawdzic czy lepiej hamuje, bedziesz wiedzial ze zle wyregolowane.
tak czy inaczej ten system hamulcowy jest z dupy i z reguly spowalnia autko dlatego warto zalozyc serwo i przednie zaciski od gti i wtedy jest tak jak powinno byc, tyle w temacie, sam dlugo z tym walczylem ale nie ma bata na te heble
