Strona 2 z 5
Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 19 lis pn, 2012 8:24 am
autor: 2mouse
d3mox pisze:Munne pisze:Odwazny jestes:)
Dlaczego?

Chłopcy trochę przesadzają, ale tylko trochę. Ja też bym zaczął od gruntownego umycia wszystkiego, bo wówczas mogą wyjść różne niespodzianki, np pęknięcia na przewodach, nie daj Boże, na bloku. Wg mnie, do momentu otrzymania prawa jazdy, masz trochę czasu na to, żeby postarać się odkręcić każdą śrubkę i przykręcić z powrotem. Po co? A po to, że jak będziesz naprawiał coś pomiędzy próbami, to żeby nie walczyć ze śrubami, tylko naprawić uszkodzenie. A, ważna rzecz. Istnieje coś takiego jak klucz dynamometryczny. Warto go używać dokręcając te śruby, a szczególnie te z zawieszenia i mocowania silnika.
Poza tym dobrze przejrzyj instalację elektryczną i oczyść wszelkie złącza, inaczej możesz walczyć z nim dłuuugo.
Sprawdź jakie masz zawieszenie z przodu, czy wahacz jest trójkątny czy pojedyncza łapa... Wszelkie elementy gumowe z zawieszenia wymień, bez względu, czy wyglądają jeszcze dobrze, czy nie.
A ten wentylator, jak był zapchany liśćmi, a ty usiłowałeś go włączyć, to mógł się spalić po prostu....
Moim zdaniem, jeśli chcesz jeździć nim w kajtkach, to długa i dosyć kosztowna droga przed Tobą... Będę trzymał kciuki...

Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 19 lis pn, 2012 5:52 pm
autor: d3mox
Macie może pomysł co może być przyczyną tego, że na zimnym silniku po odpaleniu zaraz gaśnie? Po rozgrzaniu wszystko jest ok, trzyma jałowe obroty 1k RPM (troszkę wysokie).
Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 19 lis pn, 2012 5:58 pm
autor: operatorbazooki
Czujnik dodatkowego powietrza, zwany potocznie silniczkiem krokowym?
Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 19 lis pn, 2012 6:13 pm
autor: cejot
operatorbazooki pisze:Czujnik dodatkowego powietrza, zwany potocznie silniczkiem krokowym?
Nie chodziło ci czasem o zawór powietrza dodatkowego?
Poza tym zawór powietrza dodatkowego, a silniczek krokowy to dwie różne rzeczy.
Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 19 lis pn, 2012 6:17 pm
autor: operatorbazooki
Zawór, oczywiście

Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 19 lis pn, 2012 8:54 pm
autor: palpio
Aż takich chocków ten zawór nie powoduje, po drugie nie wiem czy on wogóle jest wpięty w układ patrząc na foto silnika, wymień czujnik temperatury dla kompa pod aparatem zapłonowym z niebieską wtyczką( na 99%) przyczyna
Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 19 lis pn, 2012 9:57 pm
autor: krzyska
d3mox pisze:Macie może pomysł co może być przyczyną tego, że na zimnym silniku po odpaleniu zaraz gaśnie? Po rozgrzaniu wszystko jest ok, trzyma jałowe obroty 1k RPM (troszkę wysokie).
Miałem tak samo z powodu zciśniętego wężyka od zaworu powietrza dodatkowego. Łapał i od razu gasł. U Ciebie to może być brak/niepodłączenie/inne uszkodzenie zwiazane z tym zaworem.
A poza tym to chyba nie jest Motronic
Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 19 lis pn, 2012 9:58 pm
autor: grzesiek309
To byłe GTI Maxwell'a? Tak dobrze wyglądało niedawno...

Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 20 lis wt, 2012 9:26 am
autor: d3mox
grzesiek309 pisze:To byłe GTI Maxwell'a? Tak dobrze wyglądało niedawno...

Kumpel kupil tego puga pol roku temu z grodziska mazowieckiego
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 09 sty śr, 2013 11:39 am
autor: operatorbazooki
tajny eksperyment odleciał już w kosmos?

Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 09 sty śr, 2013 2:06 pm
autor: Lord Devil
Ciekawe kiedy optymista stanie sie poinformowanym optymista - czyli pesymista
Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 16 sty śr, 2013 5:05 pm
autor: d3mox
Niestety Tajny Eksperyment przestał gadać odkąd zrobiło się zimno.
Raz udało mi się po długim męczeniu rozrusznikiem odpalić go może na 20 sekund i padł dosłownie jakbym "wyjął wtyczke z kontaktu".
Nie gada nic a nic. Myślę, że albo kable już są tak pośniedziałe, ewentualnie pompa paliwa się zatarła (tankowanie po 20-40zl niestety nie popłaca) lub coś się przypchało?
Jutro ewentualnie w pt lub niedziele sprawdzę czy jest iskra. Będe musiał wymienić uszczelke pokrywy, bo leje się troszke olej, a do świec troszke się nalało.
Lipa totalna, no ale ja go jescze ożywie
Nie ma ktoś tanio zderzaka na tył sprzedać?

Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 18 sty pt, 2013 9:34 pm
autor: Lord Devil
powoli sie staje...
Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 19 sty sob, 2013 10:14 pm
autor: d3mox
Żaden pesymista

.
Nie potrzebuje samochodu wycackanego na niewiadomo co, ma jeździć, być sprawny mechanicznie - nad tym popracuje na wiosne - i tyle. Nie obchodzi mnie to, że nie działa nawiew czy jakiś przycisk. Jeżdżąc nim byłem zadowolony z przyczepności, tego jak się zbierał i ze sterowania. Nic więcej

Re: Tajny eksperyment NASA - 205 GTI Phase I 1.6 GTI '88
: 20 sty ndz, 2013 10:39 pm
autor: operatorbazooki
Rób rób i się nim ciesz! Ale pamiętaj że jednak ogrzewanie się w aucie jakim by nie było przydaje

Masz w nim trójkątne wahacze przednie, czy takie przez środek których przechodzi stabilizator?