Strona 2 z 6

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 02 lut sob, 2013 10:18 pm
autor: grzesiek309
Manwe ma rację :Y Gaźnik z TU3S wsadzisz praktycznie p&p, a koszt zamknie się w góra kilku stówkach. Fabrycznie ten silnik miał 84KM
Sam się zastanawiam nad takim swapem, bo z monowtryskiem są ciągłe problemy przy LPG.

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 02 lut sob, 2013 10:20 pm
autor: Manwe
carb power :!: :D
jest jeszcze kwestia zorientowania się jaki jest wałek tam bo może tez jest lepszy niż w innych TU, chyba żeby zgrać to z walkiem z TU24 ale to już chyba troszkę mnie ponosi

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 02 lut sob, 2013 10:21 pm
autor: BzyQ
Obrazek

Solex 34/34 z silnika XU52C/XU92C :D myślę że problemu z zaadaptowaniem by nie było :)

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 02 lut sob, 2013 10:36 pm
autor: psyk0_pl
no własnie hmm ciekawe opcji Grzesiek lpg jest fuj ! do tego z 1.6 wystarczy chyba tylko jakaś mądra flasza :)

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 02 lut sob, 2013 10:37 pm
autor: psyk0_pl
no własnie hmm ciekawe opcji Grzesiek lpg jest fuj ! do tego z 1.6 wystarczy chyba tylko jakaś mądra flasza :)

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 02 lut sob, 2013 10:38 pm
autor: grzesiek309
Servicebox prawdę powie, no może nie zawsze :lol:
Wg SB, mimośród(wałek rozrządu :lol: ) jest tylko jeden dla całej gamy TU :wink:

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 02 lut sob, 2013 10:42 pm
autor: Manwe
a z tego co szukałem kiedyś info to w rally był zdecydowanie inny wałek, zresztą jakoś nie chce mi się wieżyc żeby był w stanie przejeść tyle ładunku na seryjnych fazach rozrządu, zawsze można w miarę tanio zrobić regeneracje seryjnego wałka z przeróbka tak jak chyba bunio robił u siebie, ale zbaczamy z tematu chyba troszkę

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 02 lut sob, 2013 10:52 pm
autor: grzesiek309
Najmocniej przepraszam za wprowadzenie w błąd. Mózg mi się po prostu lasuje od nauki zmieszanej z lenistwem 8)7
"Mimośród", to mimośród do napędu pompy paliwa 8)7
SB faktycznie rozróżnia wałki, a jest ich 6 rodzajów:
1. TU1, TU3, TU3CP,
2. TU9,
3. TU24,
4. TU3A,
5. TU3M (KDY),
6. TU1M.
Pytanie, który występował w TU3S :?

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 02 lut sob, 2013 10:52 pm
autor: psyk0_pl
hmm no to myślę ze najlogiczniej jest użyć gaźnika z tu3s :) czyli Solex 32/34Z236 dobrze myślę ?

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 02 lut sob, 2013 11:24 pm
autor: Manwe
to albo to co proponował bzyq czyli z dwoma gardzielami po 34 mm zamiast 32/34 ale tu trzeba zobaczyć jak z montażem a z tym z TU3S masz wszystko gotowe

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 02 lut sob, 2013 11:29 pm
autor: psyk0_pl
no i kwestia który będzie łatwiej znaleźć :P

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 03 lut ndz, 2013 12:02 am
autor: psyk0_pl
http://moto.allegro.pl/gaznik-peugeot-2 ... 88197.html

to się nadaje ??

qrde cienias jestem jeśli chodzi o wiedzę gaźnikową

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 03 lut ndz, 2013 12:11 am
autor: Manwe
napisz do sprzedającego żeby ci znalazł numery

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 03 lut ndz, 2013 12:19 am
autor: BzyQ
Nie, to jest monowtrysk .

Re: 1.4 myśl przeróbki na 2 gaźniki

: 03 lut ndz, 2013 12:21 am
autor: Manwe
:oops: