Strona 2 z 2
: 21 sty pt, 2005 11:32 am
autor: Mav309
rownie dobrze moze Ci spalac olej na pierscieniach olejowych, albo uszczelniaczach olejowych...
Przy normalnych obrotach jest ok...ale jak zakrecisz do 6 tys to wciaga olej jak glupi (u mnie to jest baaardzo odczuwalne na bagnecie, jak sobie zaszaleje z obrotami - tez mam uszczelniacze zaworowe do zmiany

)
: 21 sty pt, 2005 11:49 am
autor: lamany
powerhorse pisze:
odnosnie bagnetu narzuca mi sie pytanie a mianowicie czy u was tez cieszko wchodzi bagnet?
u mnie na poczatku idzie ladnie ale ostatnio 10cm wchodzi strasznie ciezko.
U mnie jest to samo - na 10cm przed końcem coś go blokuje, trzeba poruszać i wchodzi.
: 21 sty pt, 2005 12:09 pm
autor: Pieraś
no u mnie tez nie wiem czy ostatnie 10cm czy ile ale jest tak ze trzeba troche poruszac by to ustrojstwo weszlo do konca - tak ze luzik tym sie nie martw ja tak mam a silnik igielka

: 23 sty ndz, 2005 12:14 pm
autor: powerhorse
jak zauwazylem po 2 dniach stania samochodziku pod blokiem - mam mala plamke oleju pod silinkiem :/ Po dolaniu w sumie prawie 2 litrów oleju teraz bagnet wskazuje 2/3 prawidłowego poziomu.
Przynajmniej da sie jezdzic:) ale wciaz czekam na normalny nowy olej.