Strona 2 z 2

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

: 01 wrz pn, 2014 10:57 am
autor: bhejduk
Dzikson, ale Ty to zrobiłeś do poduszki, a na budzie gdzie to jest dospawane?

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

: 01 wrz pn, 2014 11:28 am
autor: dzikson
Oryginalnie to mocowanie jest przyspawane do budy, na zdjęciu widać linię, świeżo po odcięciu. Ja dospawałem to mocowanie do poduszki, z wykorzystaniem kawałka kątownika. I tyle.
Jesli chcesz, możesz przyspawac je do budy, po prostu przesunąć niżej niż fabryka. Tylko wtedy trzeba zdzierać zabezpieczenie budy itd.

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

: 02 cze wt, 2015 2:41 pm
autor: DJPreZes
Odgrzeję kotleta - wrzuci ktoś zdjęcie fabrycznego mocowania w GTI?

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

: 29 cze pn, 2015 5:15 pm
autor: dexen
Odgrzebię temat, bo powoli kompletuję graty.

Pytanie: czy zaciski i tarcze z GTI pasują do zwrotnic i piast wersji XS?

Z felgami nie będzie problemu, mam już SL299.

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

: 29 cze pn, 2015 5:22 pm
autor: dzikson
Z doświadczenia wynika, że pasują.

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

: 21 lip wt, 2015 2:24 pm
autor: dexen
Graty skompletowane, brakuje tylko śrub do wahaczy. Ory komplet śrub, nakrętek i podkładek to 3599.07; w ASO oczywiście już nie mają.

Jakiej twardości śruby do wahaczy?

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

: 21 lip wt, 2015 2:43 pm
autor: dzikson
8.8 albo 10.5, niech wypowiedzą się bardziej obeznani :)

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

: 21 lip wt, 2015 4:00 pm
autor: krzyska
stosowalem 10.9

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

: 21 lip wt, 2015 5:22 pm
autor: 2mouse
Wszystko 10,9. Warto pamiętać o nakrętkach, żeby też były klasy dziesiątej. :W

Re: Przebudowa XS na wahacze trójramienne?

: 21 lip wt, 2015 9:31 pm
autor: mlody333
10.5 powinny być wystarczające, ale 10.9 będzie lepsze. Na pewno nie 8.8 które jest za miękkie. U mnie jakiś "fachowiec" takie coś zastosował. Nie wiem ile to jeździło w aucie, ale śruba od blokowania sworznia wahacza zbiła się o około 2-3 mm.