Strona 2 z 3

Re: XS by grzankova

: 18 mar pt, 2016 3:24 pm
autor: krzyska
Najszybciej jest wymontować lewą lampę do wymiany zarówki kierunkowskazu. To tylko dwie sprężynki do podważenia wkrętakiem

XS by grzankova

: 18 mar pt, 2016 3:56 pm
autor: Filipczak
Wrzucaj pomaranczowe kierunki, prostsze to niz zmiana wiazki swiatel z tylu, poza tym zobaczysz, ze bedzie wygladac duzo lepiej :)

Nazisci oryginalnosci? :D
Jestem za wszelkimi przerobkami, byle by wygladaly spojnie i byly z epoki :)

Re: XS by grzankova

: 18 mar pt, 2016 4:01 pm
autor: Atmanov
Filipczak pisze:Jestem za wszelkimi przerobkami, byle by wygladaly spojnie i byly z epoki :)
blebleble 8)7 A ostatnio takie kupiłeś do Greena ;/
http://allegro.pl/lampy-reflektory-peug ... 53271.html

Re: XS by grzankova

: 18 mar pt, 2016 4:09 pm
autor: Filipczak
Atmanov pisze:A ostatnio takie kupiłeś do Greena ;/
http://allegro.pl/lampy-reflektory-peug ... 53271.html
I taki zderzak zamowilem:

http://allegro.pl/showItem2.php?item=6054285387

Ale koniec tego OT :)

Re: XS by grzankova

: 18 mar pt, 2016 4:17 pm
autor: grzankova
krzyska pisze:Najszybciej jest wymontować lewą lampę do wymiany zarówki kierunkowskazu. To tylko dwie sprężynki do podważenia wkrętakiem
wiesz co, ja do takich rzeczy potrzebuje instrukcji obrazkowej, a jeszcze lepiej, zeby mi ktos pokazał, dopiero wtedy się uczę :) nie ma niestety mi komu pomóc, brak brata, ojca, musze tylko zdawać się na łaskę/niełaskę kolegów :P
Atmanov pisze:I taki zderzak zamowilem:
Przez pewien czas mialam mysli zeby pomalować puga na taki kolor :mrgreen:

Re: XS by grzankova

: 18 mar pt, 2016 11:15 pm
autor: Atmanov
grzankova pisze:Przez pewien czas mialam mysli zeby pomalować puga na taki kolor :mrgreen:
Śliczny by był :mrgreen: Pisz jutro jak wypadną oględziny blachy itd!

Re: XS by grzankova

: 20 kwie śr, 2016 11:18 pm
autor: grzankova
joł joł, żyję, mój pug też, choć zdążył już umrzeć międzyczasie :mrgreen:

Niestety drodzy koledzy, oswajam się z myślą, że zakupiłam ulepa z którego nic już nie będzie. Zaczynam się poważnie zastanawiać nad rat stylem :P

Z oględzin u blacharza wynikło w skrócie, że jest pokryty w 90% szpachlą i jest mocno przerdzewiały nad tylnym lewym kołem. Jeśli chodzi o pozostałą czesc podłogi, to nie jest źle. W komorze silnika gorzej, ale nic raczej nie wypadnie :P

Minął miesiąc odkąd sie tutaj odzywalam, a pug zdążył mi już narobić tyle niespodzianek, że to głowa mała :P Przyda wam się popcorn haha :D

Na samym początku kwietnia wjechałam w bramę tocząc się na sprzęgle (nie pytajcie jak bo to długa historia, ale możecie się śmiać, pozwalam :mrgreen: ). Pękł mi zderzak, błotnik wgniótł się konkretnie, tak samo drzwi. No i odpadło lusterko :P kolega mnie poratował i w jeden wieczór odrobine go ogarnelismy, bo byl mi potrzebny sprawny na rano 8)7

przed i po:
dodam ze kolega magik wypchnal drzwi jednym ruchem nie sciagajac nawet boczka. Błotnika bał sie ruszyć, że odleci cała szpachla.
Obrazek

Nie minął tydzien od 'wypadku', a zaczeły sie pojawiać problemy z odpaleniem go. Inny kolega, wlasciciel 106tki, podkrecil mi troche jałowe obroty bo stwierdził, że mam za niskie i problem sie skonczył. Wyruszyłam na przejażdzkę i 25 km od domu strzelił mi pasek klinowy. Przyznaje się, piszczał dzien wczesniej ale nie sądziłam ze tak szybko się wykrzaczy :D Co ja baba mogłam zrobic? Zaufałam swojemu akumulatorowi... i wróciłam do domu. Prawie 30 km. Nawet go jeszcze raz odpaliłam na podwórku :mrgreen: Akumulator to chyba jedyna sprawna rzecz w tym aucie. Przy zakładaniu nowego paska z mechanikiem doszlismy do wniosku ze rozrząd przydałoby się także zmienić... tak samo chłodnicę i wentylator, bo czasami pug sie lekko przegrzewa a wentylator działa na podejrzanie niskich obrotach. Rozrząd wymieniłam. Nie wiem tylko co z chłodnicą, kupować tani zamiennik, używkę czy drogi zamiennik? Co poradzicie? :P Plus jest taki, że robotę mam za darmo, wiec zamierzam wymieniac słabe ogniwa póki mechanik nie ma mnie dość :D

Jesli chodzi o kwestie stylistyczne, narazie nie zrobilam nic, bo pieniądz przeznaczony na graty zmarnowałam na kupienie rozrządu. Ale od razu mowię, że jak zrealizuje swoją artystyczną wizję to będziecie się żegnać stopą i pewnie dostanę bana za profanację :twisted: Odpicowanego youngtimera z mojego złomka nie będzie, ale coś tam w nim podziergam, żeby był 'zmęczony na wesoło' :)

Re: XS by grzankova

: 21 kwie czw, 2016 9:53 am
autor: mlody333
Jeżeli chodzi o używane chłodnice to mam niemiłe doświadczenia. Zakupiłem 2, które w chwili zakupu były szczelne, sprawdzane w beczce z wodą przez wtłaczanie powietrza kompresorem. Po zamontowaniu i zalaniu nowym płynem, chłodnice puszczały. Kupiłem zamiennik i mam spokój.

Re: XS by grzankova

: 21 kwie czw, 2016 11:13 am
autor: szasz
grzankova pisze: Na samym początku kwietnia wjechałam w bramę tocząc się na sprzęgle (nie pytajcie jak bo to długa historia, ale możecie się śmiać, pozwalam :mrgreen: ).
Przypadki chodzą po ludziach i po samochodach też. Będzie dobrze :D pzdr

EDIT: jeśli chodzi o chłodnicę, to Młody dobrze gada. Zamiennik dobrej jakości ma jedną podstawową zaletę: jest nowy 8)

Re: XS by grzankova

: 21 kwie czw, 2016 8:09 pm
autor: grzankova
A polecicie cos konkretnego koledzy? ;)

Re: XS by grzankova

: 21 kwie czw, 2016 8:29 pm
autor: szasz
Moim zdaniem tradycyjnie dla peugeota valeo i nissens. Ktoś bardziej mechanikowaty może coś napisze. Zawsze można też majstra zapytać, tego, który grzebie przy wozie :wink:

Pzdr

Re: XS by grzankova

: 21 kwie czw, 2016 10:01 pm
autor: Martinoo
ja kupiłem chłodnicę z allegro i funkcjonuje w moim 205 od blisko 3 lat takze nie tylko valeo i nissens funkcjonuja dobrze

Re: XS by grzankova

: 21 kwie czw, 2016 10:30 pm
autor: nowak68
Podaj jaką masz pojemność silnika i ile wentylatorów na chłodnicy (jeden czy dwa) W sobotę trochę pugomanów zjedzie do stolycy na YTW. Może ktoś ma na zapasie więcej i się podzieli :)
Jeśli mnie się uda, a będę wiedział jaką chłodnicę potrzebujesz, to może przywiozę. Spiesz się :wink:

Re: XS by grzankova

: 22 kwie pt, 2016 4:17 pm
autor: grzankova
nowak68 pisze:Podaj jaką masz pojemność silnika i ile wentylatorów na chłodnicy (jeden czy dwa) W sobotę trochę pugomanów zjedzie do stolycy na YTW. Może ktoś ma na zapasie więcej i się podzieli :)
Jeśli mnie się uda, a będę wiedział jaką chłodnicę potrzebujesz, to może przywiozę. Spiesz się :wink:

silnik 1.4 TU3M, jeden wentylator ;)

Mam nadzieje ze was pugomanów jutro poznam :D

Re: XS by grzankova

: 22 kwie pt, 2016 5:16 pm
autor: szasz
nowak68 pisze:Podaj jaką masz pojemność silnika i ile wentylatorów na chłodnicy (jeden czy dwa) W sobotę trochę pugomanów zjedzie do stolycy na YTW. Może ktoś ma na zapasie więcej i się podzieli :)
Jeśli mnie się uda, a będę wiedział jaką chłodnicę potrzebujesz, to może przywiozę. Spiesz się :wink:
Mówiono o nim King w mieście Świętej Wieży Obrazek

205 XS rulez :-)