Obiecane fotki gałek. U siebie zrobiłem przymiarkę i bardziej mi podchodzi ta jaśniejsza , ze sztycą..
Ma taki sam odcień jak dechy na konsoli.. Jak bedziesz uzbrajał środek to możemy zrobić jakieś przymiarki..
			
							Francuz pochodzenia niemieckiego
- wujekmichcio
 - Junior
 - Posty: 154
 - Rejestracja: 29 sty wt, 2008 4:58 pm
 
- 
				cyborg
 - Uzalezniony
 - Posty: 994
 - Rejestracja: 14 lut pn, 2005 3:25 pm
 - Posiadany PUG: Ex 205 XS 1,4 75 KM
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Brodnica
 
Re: Francuz pochodzenia niemieckiego
Dopiero zobaczylem temat.. Nono, gratuluje, to moje niegdysiejsze marzenie, poza tym jechalem takim do slubu (tylko z silnikiem 4,2 i beżową skórą). Pozdrawiam
			
			
									
						
										
						- mlody333
 - Uzalezniony
 - Posty: 946
 - Rejestracja: 23 cze sob, 2012 4:39 pm
 - Posiadany PUG: Był 205, 307 jest 106 TU1JP oraz 207 TU5JP4
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Kielce
 
Re: Francuz pochodzenia niemieckiego
Jakiś czas temu rozmawiałem z facetem robiącym w branży motoryzacyjnej. Wyjaśnił mi, że w latach 80 w częśći marek Mercedes, Peugeot, Saab, Volvo, BMW itd stal była ze Szwecji i robili ją z rudy żelaza. Od lat 90-tych stal jest z odzysku, czyli stal i dodatki co tam do pieca wpadną przy okazji. Dlatego stare auta się trzymają, a nowe rdzewieją. Nie dotyczy to fiatów bo włosi importowali stal z ZSRR i to wyjaśnia ich skandaliczną odporność na rdzę. A przy okazji pokazał mi jak obecnie w jednej hali powstawały elementy oblachowania dla Renaulta i BMW. Blacha na oba auta szła z jednego stosugrzesiek309 pisze:Trzeba przyznać, że blacha jest naprawdę solidnaNie wiem skąd Niemcy w latach 80 mieli jeszcze stal z czołgów
![]()
- 
				grzesiek309
 - Peugeot 205 Master
 - Posty: 5502
 - Rejestracja: 01 lis ndz, 2009 8:13 pm
 - Posiadany PUG: Dużo 205 & Partner V6
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Białystok
 - Kontakt:
 
Re: Francuz pochodzenia niemieckiego
Może być jakieś ziarno prawdy w tej blaszanej teorii. Widać nawet po pugu, że gdzieś w latach 1992-4 drastycznie wzrosła podatność na korozję 
			
			
									
						
							Jest Ci smutno? Jest Ci źle? Wsiądź do puga, przejedź się!
Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
 https://www.facebook.com/205renovation/
			
						Określenie "Poranny poprawiacz nastroju" nabiera nowego znaczenia...
Naprawy, modyfikacje, remonty 205 i nie tylko
- simon3
 - Maniak
 - Posty: 1082
 - Rejestracja: 03 lis ndz, 2013 3:53 pm
 - Posiadany PUG: 205 XS 1.4 XY8 Leżak '88
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Wrocław
 
Re: Francuz pochodzenia niemieckiego
To by poniekąd potwierdzało zdrową blachę chociażby w moim leżaku po prawie 30 latach  
			
			
									
						
							Leżak, Monoblok, Suitcase... XY...
			
						- nowak68
 - Maniak
 - Posty: 1892
 - Rejestracja: 12 sty ndz, 2014 11:19 pm
 - Posiadany PUG: 205 GENTRY 1991, 405 GRDTubo 1992
 - Numer Gadu-gadu: 0
 - Lokalizacja: Świętygród
 
Re: Francuz pochodzenia niemieckiego
Ta z okolic Czarnobyla dodatkowo świeci w gratisiegrzesiek309 pisze:Może być jakieś ziarno prawdy w tej blaszanej teorii. Widać nawet po pugu, że gdzieś w latach 1992-4 drastycznie wzrosła podatność na korozję
Był XRD 1988, XAD 1989, XLD 1986, GREEN 1991, Automatic 1.9 z 1990, XS 1990, GTI 1.9 EXPORT 1987