Strona 2 z 2
: 21 maja sob, 2005 9:25 pm
autor: Loui
Nie dużo widać, ale zawsze coś
Reduktor jest za akumulatorem, a mikser przed przepływomierzem między lampą a akumulatorem...
Tylko że ty masz inny silnik.
: 16 lis czw, 2006 9:56 am
autor: Orfister
To teraz ja...troche to wsio poupychali ale jakoś daje rade...mysle ze jakby reduktor wsadzili koło zbiorniczka wyrównawczego to by sie nic nie stało...
: 17 lis pt, 2006 2:28 am
autor: d_ARC
No a u mnie rozwiązanie nietypowe - parownik tuż za zderzakiem od strony kierowcy, butla w miejsce koła zapasowego - instalacja II generacji.
: 17 lis pt, 2006 8:21 am
autor: Orfister
Ja też mam butle w miejscu zapasówki..ale jesszcze nie zrobiłem fotki...
takie rozwiązanie z parownikiem jak u Ciebie ma zasadniczą zaletę...podczas jakichkolwiek prac przy układzie chłodzenia nie na problemu z odpowietrzaniem...
Jak parownik jest u góry, zawsze sie zapowietrza przy spuszczaniu płynu...i rzeba go osobno odpowietrzać...
: 20 lis pn, 2006 8:33 am
autor: Marin205
Loui pisze:Gaz zakładał poprzedni właściciel, a akumulator trzeba było przenieśc do bagażnika ponieważ nie było miejsca na reduktor. Gdybym nie miał ABS - u to by się zmieścił.
no a ja teraz ten gaz muszę usnąć

- i być może aku wróci na miejsce
: 20 lis pn, 2006 9:45 am
autor: zlotycbr
moja instalacja wyglada tak jak na zdjeciu,butla w miejsce kola zapasowego
: 20 lis pn, 2006 3:39 pm
autor: aule
W moim reduktor tez jest od strony pojemnika wyrównawczego.
: 20 lis pn, 2006 11:03 pm
autor: zlotycbr
ale zes tam wynalazkow nawciskal

Czytalem twoje posty na ten temat i powiem ze wszystko co zrobiles jest z sensem oprocz jednej rzeczy..................
Ja nie wierze w zadne magnetyzery!!!!
Ale to temat rzeka

: 21 lis wt, 2006 2:38 am
autor: aule
Wydałem kasę. załozyłem, zapomniałem....
Taka jast ta rzeka w moim przypadku.
Dzieki za uznanie pozostałych modyfikacji.
: 23 lis czw, 2006 9:46 am
autor: Orfister
Kurna co za debil u mnie wpakował parownik koło akumulatora...jakby nie mógł tak ja u was...ech..
