: 31 paź pt, 2003 11:50 am
kaktuś mam silnik 1,4 a obroty owszem dość mocno falują od 1000 do 2000 na jałowym ,a ponadto zauważyłem że ssanie dość długo chodzi przy zimnym motorze
Forum o Peugeocie 205 i wszystkim co z nim związane
https://forum.peugeot205.pl/
Kaktus pisze: W GTI sprawca falujacych obrotow moze byc zawor dodatkowego powietrza - znajduje sie pod aparatem zaplonowym... dosc ciezko do niego jest sie dostac, ja musialem przeplywomierz wyjmowac.
wiesz co ja ostatnio ustawiałem falujące obroty u mechaniora, bo u mnie oscylowały na wolnych od 900 do 1300-non stop, i co ci powiem koleś się bujał z różnymi przyrządami ok 2,5h a to dobry i solidny warsztat-ale w końcu mu się udało!! Ustawił optymalne parametry pracy przepływościomierza, zmniejszył zawartość CO i tam cosik jeszcze wymajstrował, ale efekcik jest -obrociki w porządeczku, spalanie spadło o 1-1,5l i ogółnie autko lepiej chodzi-nawet tanio wyszłomajpio pisze:czyli mam rozumieć że pływające oborty nie są raczej spowodowane uszkodzoną sondą lambda
heh, no raczej jestPiweł pisze:No rzeczywiście bo jej po prostu nie ma u WinklaU winkla na pewno nie bedzie to wina sondy lambda!!![]()
![]()