Strona 2 z 2

: 31 paź pt, 2003 11:50 am
autor: majpio
kaktuś mam silnik 1,4 a obroty owszem dość mocno falują od 1000 do 2000 na jałowym ,a ponadto zauważyłem że ssanie dość długo chodzi przy zimnym motorze

: 31 paź pt, 2003 12:19 pm
autor: Mav309
Kaktus pisze: W GTI sprawca falujacych obrotow moze byc zawor dodatkowego powietrza - znajduje sie pod aparatem zaplonowym... dosc ciezko do niego jest sie dostac, ja musialem przeplywomierz wyjmowac.

Eee tam zaraz ciezko...bym moment ze przeplywomierz demontowalem kilka razy dziennie - to jak sie bawilem z wyprzedzeniem zaplonu :)
2-3 minuty :)

: 01 lis sob, 2003 12:12 am
autor: niuszka
majpio pisze:czyli mam rozumieć że pływające oborty nie są raczej spowodowane uszkodzoną sondą lambda
wiesz co ja ostatnio ustawiałem falujące obroty u mechaniora, bo u mnie oscylowały na wolnych od 900 do 1300-non stop, i co ci powiem koleś się bujał z różnymi przyrządami ok 2,5h a to dobry i solidny warsztat-ale w końcu mu się udało!! Ustawił optymalne parametry pracy przepływościomierza, zmniejszył zawartość CO i tam cosik jeszcze wymajstrował, ale efekcik jest -obrociki w porządeczku, spalanie spadło o 1-1,5l i ogółnie autko lepiej chodzi-nawet tanio wyszło :twisted: :twisted: :twisted:

: 01 lis sob, 2003 5:25 am
autor: WINKiel
Piweł pisze:
U winkla na pewno nie bedzie to wina sondy lambda!!
No rzeczywiście bo jej po prostu nie ma u Winkla :lol: :wink:
heh, no raczej jest :)