Strona 2 z 2
: 03 maja wt, 2005 1:18 pm
autor: GrzegorzWicher
A miales problemy na wysokosciach (opisuje to w rownoleglym watku) ze ci przygasal i tracil moc ?
I gdzie byles ?
Grzegorz
: 03 maja wt, 2005 1:21 pm
autor: blaszka
hmm jak jest ogólnie cicho to wszystko jest git ale mozesz aprawdzic szczelnoś miedzi rura a tłumikiem na łaczeniu odpal i przyłuz ręke jak bedzie "wiało" to jest wypalony kołnież na rurze możesz tez popukać ręką w tłumik jak bedzie grzechotać to czyli ze jest wypalony i tak ogólnie możesz go obejrzec czy nie ma dziur i czarnych miejsc wskazujących na przepalenie
: 03 maja wt, 2005 1:24 pm
autor: blaszka
powiem szczerze ze nie przykładałem do tego duzej uwagi to było za małolata siedziałem jako pasazer i podziwiałem przyrode (oslo fiordy itp. ładne miejsca)
: 03 maja wt, 2005 1:26 pm
autor: GrzegorzWicher
Dzieki za rade co do wydechu a wracajac do przodu to jest cos co moge sprawdzic pod maska jak pasek klinowy co moge sprawdzic sam ze jest juz zurzyty lub bliski zurzyciu lub jakies kable (elektryka), moze filtr oleju lub cos w tym stylu co moge sprawdzic sam. Juz wiem ze filtr powietrza do kontroli musi isc na pierwszy rzut ale reszta...?
Pozdrawim
Grzegorz
: 03 maja wt, 2005 1:31 pm
autor: JoT_JoT
Pasek klinowy warto mięć zapasowy

A co do filtra oleju to wymienie sie go najlepiej razem z olejem po przejechaniu jakiś 10-15 tys km
: 03 maja wt, 2005 1:43 pm
autor: GrzegorzWicher
Ok dzieki za rade z paskiem klinowym bo szczeze sie przyznajac nie mialem zapasowego.
Jesli jeszcze cos pisz smialo nawet najm,mnijsza rzecz ktora ci sie nasuwa na mysl.
Pozdrawiam
Grzegorz
: 03 maja wt, 2005 1:55 pm
autor: JoT_JoT
Sprawdź czy masz sprawne koło zapasowe i czy jest napompowane nigdy nei wiadomo kiedy się przyda

Pasek rorządu wymienia się co jakieś 90 tyś

trzymaj 5 litrów rezerwy w karnistrze i w droge

:D:D Kilka zapasowych żarówek

Ogólnie zadbana 205 nie sprawia większych problemów

: 03 maja wt, 2005 2:09 pm
autor: bipi
sprawdz moze jeszcze szerokosc tarcz hamulcowych (wczoraj u brachola w puga zauwazylem ze ma mniej niz 5mm wiec moga peknac). oryginalnie jest 12mm ale do 7 mozna jezdzic.
: 03 maja wt, 2005 2:24 pm
autor: blaszka
no koło tak dzis niestety musiałem załozyć kurde załozyłem 2 tyg temu nowe opony i juz przebita blachowkręt mi sie wbił i własnie wymieniłem na zapas

: 03 maja wt, 2005 2:26 pm
autor: JoT_JoT
No to szkoda nowej oponki teraz zapas trzeba wykombinować

: 03 maja wt, 2005 2:34 pm
autor: blaszka
hehe jutro dam do wulkanizacji albo sam ja zawulkanizuje a dzien bez zapasu się przemęcze hehe a musze dzis jechac
: 03 maja wt, 2005 2:39 pm
autor: JoT_JoT
No chyba że tak to półbiedy

: 03 maja wt, 2005 3:01 pm
autor: GrzegorzWicher
Dzieki wielkie za rady. Zapas mam i napompowany bo ju mialem numer z kapciem wiec to zabespieczylem. Co do zarowek tutaj musze miec je zawsze z soba bo nawet jesli ktoras nie dzial a mnie Panowie Uprzejmi zatrzymaja to jak nie bede mial na zmiane to mi rachunek przysla do doma

A jak bede mial to tylko kaza na poczekaniu zminic i zwroca uwage. Wiec od poczatku woze full zestaw w bagazniku jak i bezpieczniki
Niemniej jednak dzieki za radey
Pozdrawiam
Grzegorz