Strona 2 z 5

: 09 maja pn, 2005 3:28 pm
autor: invictus
mnie sie wydaje ze to zalezy czy masz ogrzewany filtr powietrza u mnie jest do kolektora przykrecony i musze cos z tym fantem zrobic bo jak zdazy sie nagrzac czyli jakies 15 min pracy silnika to mi osiagi spadaja... Ale to tak u mnie jest (i bylo w poprzednim pugu - moze to ewenement :D )

: 09 maja pn, 2005 3:31 pm
autor: mi
sprytne to - ogrzewany filtr powietrza - taki francuski power killer ;) Muszę sprawdzić u mnie, bo nie zwróciłem uwagi

: 09 maja pn, 2005 3:33 pm
autor: blaszka
IM ZIMNIEJSZE POWIETRZE TYM LEPIEJ ŁATWIEJ WCHODZI W REAKCJE Z PALIWEM

: 09 maja pn, 2005 3:35 pm
autor: mi
wiadomo, wiadomo, dlatego właśnie nazwałem to power killerem :) Przy okazji - kto ma JAKIKOLWIEK pomysł czemu to ma służyć czekam na opinie

: 09 maja pn, 2005 3:38 pm
autor: blaszka
CIEPŁE POWIETRZE POTRZEBNE JEST TYLKO PRZY DUZYCH PRZYMROZKACH DLATEGO NA RURZE DOLOTOWEJ JEST ZAINSTALOWANY TAKI BAJER PODCISNIENIOWY KTÓRY OTWIERA DOPŁYW CIEPŁEGO POWIETRZA Z NAD KOLEKTORA WYDECHOWEGO

: 09 maja pn, 2005 3:39 pm
autor: invictus
czy ja wiem czy chodzi o reakce z paliwem... Zawsze mi sie wydawalo ze zimniejsze powitrze = wiecej tlenu w mniejszej objetosci a wiadomo ze do spalania jest niezbedny. A francuzi to patentow maja co niemiara np. nigdzie indziej nie widzialem przewodu przelewowego od paliwa wcisnietego w kolektor dolotowy A sprobojcie pod wlot powietrza dac opary od paliwa (dobrze w dieslu dziala zwieksza zdrowo moc normalnie jak n2o :lol: ) Wiec patent niczego sobie :mrgreen:

: 09 maja pn, 2005 3:42 pm
autor: invictus
w gti nie ma zadnego systemu podcisnieniowego( u mnie) tylko kawal metalu pomiedzy obudowa filtra i kolektorem po trasie to obudowa niezle goraca jest....

: 09 maja pn, 2005 3:44 pm
autor: blaszka
ZIMNIEJSZE POWIETRZE MA MNIEJSZE DROBINY I LEPIEJ SIE SPALA Z PALIWEM I LEPSZE CISNIENIE POWSTAJE

: 09 maja pn, 2005 3:47 pm
autor: invictus
jak moze miec mniejsze drobiny?? nie moze, one sa tylko blizej siebie, wiec jest wieksza gestosc, wiec jest wiecej tlenu. Zreszta efekt ten sam to co tu sie rozwodzic :mrgreen:

: 09 maja pn, 2005 3:52 pm
autor: blaszka
MNIEJSZE DROBINY POSZCZEGÓLNYCH PIERWIASTKÓW ZAWARTYCH W POWIETRZU

: 09 maja pn, 2005 3:55 pm
autor: woocash
hmm no nie wiem..
pierwszy raz się tak rozpędzałem, wiecie, braki w technice..

16,3 do 100

na 1 i 2 ciągnie do 70 jak burza, a potem na 3 do tej 100 jak żółw i mnie to bardzo wk***ia.

: 09 maja pn, 2005 3:56 pm
autor: invictus
Niewazne efekt ten sam. Hmmm moze jakas wydajna zamrazarke zamontowac?? Osiagi lepsze a i baza pod bimbrownice bedzie... Tylko jeszcze rejestracje: "Pedzacy jelen" :mrgreen: :P

: 09 maja pn, 2005 3:57 pm
autor: woocash
wy pędzicie do 100 na 2 -ce??

: 09 maja pn, 2005 3:58 pm
autor: invictus
Hmmm to cos nie tak... kupel ma 106 z zabudowa ktora troche wazy i 1,0 (954 ccm zeby zuchwalym nie byc) i do 100 ma 14,5.... Jakies krotkie biegi miasz z tego co pamietam to na 2 80 pare powinien poleciec...

: 09 maja pn, 2005 4:01 pm
autor: mi
woocash, daj spokój - ja mam skrzynię GT - niewiele mi brakuje, żeby mieć 100 na jedynce :evil: Jeśli dobrze pamiętam dwójka kończy się u mnie koło 120 km/h.
To, o czym piszesz znam z seja (1.1) - jedynka - ogień, dwójka - ogień (do 80 km/h) i piętnaście minut na trójeczce. Rekord seja to 12.8s, ale 1 fotelik miał chwilowo wewnątrz :P