Strona 2 z 2
: 27 maja pt, 2005 10:00 pm
autor: camel
moga to tez byc kable, albo swiece - ja tak mialem po umyciu silnika, jak sie zagrzal to zaczynal gorzej pracowac - wymienilem swieczki i hulal jak nowy

: 31 maja wt, 2005 1:32 pm
autor: woocash
mi kurka pracuje dobrze.. wchodzi na obroty itd. ale podłączyłem do tego wężyka z klektora... i poszła membrana.
poza tym odłączyłem cały "moduł zapłonowy" i żadnych zmian.. co jest u licha??
: 31 maja wt, 2005 11:37 pm
autor: camel
moze juz jest przyspieszony na maxa - ale czemu pracuje po odlaczeniu modulu to juz nie umiem powiedziec.
: 01 cze śr, 2005 2:13 pm
autor: woocash
a co daje moduł???
: 09 lip sob, 2005 6:54 am
autor: putbill
podaje sygnal ze sa wyzsze obroty przyspiesza iskre jak zle pisze to niech mnie ktos poprawi

: 10 lip ndz, 2005 1:15 pm
autor: Biker
invictus pisze:Falszywe powietrze, ew. moze tez byc zluzyty walek rozrzadu - tez to mam
To w takim razie gdzie szukac tego fałszywego powietrza ?
Jest jakis domowy sposób (reka moze jakims plynem?)
Mam ten sam problem z obrotami !
: 10 lip ndz, 2005 1:17 pm
autor: Biker
invictus pisze:Falszywe powietrze, ew. moze tez byc zluzyty walek rozrzadu - tez to mam
To w takim razie gdzie szukac tego fałszywego powietrza ?
Jest jakis domowy sposób (reka moze jakims plynem?)
Mam ten sam problem z obrotami !
: 10 lip ndz, 2005 1:31 pm
autor: invictus
Wszystkie weze na dolocie sprawdz(nie licze tych z plynem chlodniczym)
Masz kolektor ssacy i patrzysz co od niego odchodzi - nawet posrednio - i sprawdzasz czy nie jest spekane, czy gdzies nie swiszczy itp.
Jak cos znajdziesz to sprawdzasz czy tamtedy ssie(dziura. peknieciem...) - jak tak to naprawic.