Strona 2 z 2

: 08 mar pn, 2004 6:27 pm
autor: ZoNNk
Piweł pisze:Sprawdź:
1. Pompa paliwa (i najlepiej przewody elektryczne do niej idące) - może gdzieś są zaśniedziałe i jest kiepskie ciśnienie.

2. Wtryski - choćby ich oporność, może któryś jest jeb%^&ty albo się zawiesił i Ci przelewa.

3. (w kwestii wolnych obrotów) Uszczelnienie całego dolotu, czyli:
- połączenia wszystkich "grubych" rur (filtr/przepływka; przepływka/przepustnica)
- połączenia rurek idących do/od zaworu pow. dodatkowego
- połączenia cienkich rurek z przepustnicą, czyli:
A) obie odmy - najlepiej je w ogóle wywalić z dolotu - puścić w atmosferę lub do jakiegoś odstojnika jak ktoś jest czuły w temacie ekologii :wink: B) króćce pod przepustnicą idące do aparatu zapłonowego
C) ewentualnie wężyk z filtra oparów paliwa (nie wiem czy w ogóle to masz w 1,6)
- połączenia rurki od wspomagania hamulców oraz podciśnienia regulatora paliwa z kolektorem

4. Wyczyść przepustnicę!!!

Poza tym jeśli pali Ci 15 :shock: przy "lekkiej nodze" to sprawdź jednak czujnik temperatury silnika i temperatury powietrza w dolocie (powinien być w przepływomierzu).

Pozdr
Piweł
wszystko było robione :P

zostało tylko sprawdzic czy nie leje mi wtrysk na ktoryms cylindrze ale to w przyszłym tygodniu

: 08 mar pn, 2004 6:29 pm
autor: TOMBIKE
kurcze....wytłumaczcie to krok po kroku, nie kazdy jest aflą i omegą:P

: 08 mar pn, 2004 6:30 pm
autor: ZoNNk
TOMBIKE pisze:kurcze....wytłumaczcie to krok po kroku, nie kazdy jest aflą i omegą:P
z xs to tu chyba nic sie nie bedzie pokrywać