Strona 2 z 2

: 31 gru śr, 2003 2:39 pm
autor: Ari
Na zapiekanie sie mechanizmu przy recznym jest jedna metoda.Wymienic.A potem dbac zeby gumki ktore oslaniaja merchanizm nie byly poprzerywane.Pozdrawiam

: 01 sty czw, 2004 10:31 pm
autor: Piweł
Mav309 pisze:
Piweł pisze:
Mav309 pisze:ja nie mowie ze tarcze z tylu to zly wynalazek, tylko ze w pugu jest to niezbyt udane rozwiazanie... Czytaj mnie dokladniej
Mav mógłbyś rozwinąć - znaczy chodzi Ci o zaciski z tyłu czy konstrukcję linek/dźwigni ręcznego?

Mówi się "do Piwła" a nie "do piweła" :wink: (ale jestem dzisiaj upierdliwy :P )

Pozdr
Piweł

A wiec drogi Piwle (jeeez...sam tak chciales by Cie nazywali? ;P)
Chodzi wlasnei o reczny i upierdliwa jego konstrukcje...
ostatnio nie moge z tym dojsc do ladu i z wszystkimi chlopakami walczacymi z rekawami w gti 1.9 klneli na czym swiat stoi na reczny - zapiekaja sie mechanizmy...
No chyba masz jakis patent to chetnie poznam, bo dosc mam zawracania lewa noga (mozna sie zabic :D)
Hmm chyba trudno tu mówić o jakimś specjalnym patencie - po prostu jak napisał Ari trzeba pilnować żeby linki były sprawne i nasmarowane. Wiem że w moim samochodzie były kiedyś wymieniane i odpukać akurat z tym problemu nie miałem. Jeśli chodzi o tylne zaciski, to ja już oba wymieniałem bo pourywały się odpowietrzniki i przy tej okazji całe dobrze wyczyściłem, więc z tym także nie mam problemu. Generalnie wydaje mi się że podstawą jest utrzymywanie w dobrej formie wszystkich gumek - wtedy nie zabraknie smarowania i nic nie ma prawa się zapiec.

Pozdr

: 06 sty wt, 2004 1:41 pm
autor: tomb
[quote]


z wszystkimi chlopakami walczacymi z rekawami w gti 1.9 klneli na czym swiat stoi na reczny - zapiekaja sie mechanizmy...
[quote]


Mechanizm jest OK, tylko trzeba o niego dbać. Jeśli sa uszkodzone gumowe osłony mechanizmu to nic dziwnego że mechanizm staje, lub gdu nie sa szczelne. Wystarczy podczas przegladu przez właściciela przesmarować mechanizm i zadbać o szczelnośc osłon.
Zapewne nikt tam nigdy nie zaglądał przez okres eksploatacji samochodu.
Inna sprawa sa linki, musza mieć prawidłowa długość (roznie to wygląda u roznych poddostawcow), bo sie zaginają i łamie sie pancez, potem korozja i tyle po linkach. Jak obniżycie z tyłu zawieszenie linki staja sie za natychmiast długie....

Pozdro

Tomb