Strona 2 z 11
: 02 paź ndz, 2005 4:51 pm
autor: Para
: 04 paź wt, 2005 1:08 pm
autor: krzycho
witaj
dla mnie blacharka to czarna magia. Może podzielisz sie doświadczeniami jeżeli chodzi o wymiane blach tylniego nadkola - jak starą "oderwałeś" od nadwozia ?
Pozdrawiam
: 05 paź śr, 2005 7:19 am
autor: krzycho
205_Winner pisze:Zacznij sprzedawać odlewy z formy którą zrobiłeś a zarobisz dużo kasy

Dokładnie szczególnie że jak dasz dobrą cenę na te bajery to jestem pierwszy w kolejce
Daj znać jak jesteś tym zainteresowany
: 15 paź sob, 2005 2:09 pm
autor: Para
dawaj do mnie na gg z tym filmikiem 1559591
: 16 paź ndz, 2005 4:44 pm
autor: Para
rób fotki wszystkiego co robisz..potem damy dokumentacje ładna i będzie pamiątka na stronie
co do maila to wysyłaj na
para@peugeot205.pl
paravan@poczta.onet.pl
albo na
h4rd5tyl3willn3v3rdi3@gmail.com
: 16 paź ndz, 2005 6:01 pm
autor: Adi205
: 17 paź pn, 2005 8:57 pm
autor: Munne
Ja dwa dni temu zakupilem jeden zacisk do 306 gti uzywany za 600 zl takze to nie jest tania zabawa jedem mialem zakupiony w Szwecji za 350 zl troche dziwne ze taniej kupilem go w Szwecji niz w Polsce jutro wstawiam auto do warsztatu na przerobke a la 306 gti oczywiscie zdjecia beda zrdobione kurze juz sie nie moge doczekac.
Co do polosiek to moge dodac ze orginalne sobie rade z mi16tka.
: 19 paź śr, 2005 7:50 pm
autor: tomek
Nie mam czasu o tym pomyśleć dobrze ale ja bym tam wstawił jakąś elektronikę do zapłonu..
Zresztą nie mam w tym aż na tyle praktyki żeby rzucić konkretnym modelem który by najlepiej podpasił...
Trzebaby przejrzeć trochę specyfikacji.. podpytać tu i tam
Można by poszukać we włoszczyźnie jakieś fiaty...
Albo sam moduł zapłonu od czegoś albo nawet cały komp pełniący też tą funkcję.
Kompy używane nie są aż takie drogie tylko najlepiej jakby:
-nie miał odcięcia i stabilnie pracował do tych 8k

-współpracował ze standardowym czujnikiem położenia wału w pugu
Choć zastanawiam się czy dał by radę z 4 cewkami na raz...chyba że znaleźć dokładnie taki typ..
Wiązało by się to z podpięciem albo zasymulowaniem kilku czujników
-podciśnienie
-temperatura/y
-położenie przepustnicy (tutaj to raczej symulacja)
A plusy to bezobsługowość i możliwość łatwej korekty kąta zapłonu przez symulacje wartości czujników.
Tyle sobie popisałem... ale bez przestudiowania kilku pozycji z serii np. "układy wtrysku benzyny.." itp. nic więcej nie mogę poradzić.
: 29 paź sob, 2005 8:35 am
autor: Para
ciekawe jak brzmi silnik

: 05 lis sob, 2005 12:17 am
autor: tomek
A mówiłeś że zbędnej elektroniki tam nie ma

: 05 lis sob, 2005 1:21 am
autor: tomek
Coby Ci się w nogi nie zaplątały

: 06 lis ndz, 2005 12:02 am
autor: Para
ok tutaj macie filmik z odpalenia... ja nie mam głosu niewiem jak wy
http://www.peugeot205.pl/index.php?modu ... detal&f=90
film dostepny tylko dla klubowiczów

: 06 lis ndz, 2005 2:05 pm
autor: Piweł
205MI16, mam pomysł na działalność gospodarczą dla Ciebie - za drobną opłatą możesz np. wyburzać stare budynki dźwiękiem albo "budzić" umarłych
Pozdr
Piweł
: 06 lis ndz, 2005 3:13 pm
autor: Para
dlaczego nie mam głosu,,,pomozcie !
: 06 lis ndz, 2005 3:18 pm
autor: moralez
w czym odtwarzasz ?
ja w quick time player w sumie dedykowany dla .mov i jest ok