Strona 2 z 3
: 16 lis śr, 2005 4:20 pm
autor: Pieraś
no dobra to w takim razie co zrobic by po wycieciu kata nie tracic mocy ?
to co pisal Bubu ?? rura z tym jakims tam wloknem ??
ale czy jest gwarancja mimo wszystko ze po zastapieniu kata ta rura nie bedzie zadnej roznicy w mocy ?? bo chyba chodzi o to by wyciac kata i ja zyskac niz wyciac zamienic czyms i moc ta sama .
: 16 lis śr, 2005 5:39 pm
autor: blaszka
wyciecie kata nie spowoduje spadku mocy wrecz przeciwnie
: 17 lis czw, 2005 10:10 am
autor: zen81
Ja mam wypalonego kata i dlatego chce go wymienic. Róznica 3 kucy nic mi nie robi, bo na brak mocy nie narzekam. Sonda jest przed katem wiec jezeli dobrze rozumiem to nie powinno byc problemu?
: 17 lis czw, 2005 10:24 am
autor: Piweł
Wytnij go i już. Będzie pewnie tylko trochę głośniej (ale niekoniecznie, bo 405 nie ma takiego prostego wydechu jak 205-tka).
Ewentualnie jak masz zapędy "pro-ekologiczne" i bardzo chcesz mieć dalej 100% cicho, to wspawaj w oryginalne miejsce metalicznego kata o odpowiednim przepływie - są już całkiem niezłe polskiej produkcji, przez to nie kosztują kroci. I tyle
Pozdr
Piweł
: 17 lis czw, 2005 11:30 am
autor: Para
no a jak to bedzie wyglądało na przeglądzie ? podjedziesz autem z 94 roku bez katalizatora ??? chyba nie mozna tak

: 17 lis czw, 2005 11:37 am
autor: blaszka
W TAKIM WYPADKU ALBO NAJLEPIEJ WYBEBESZYĆ KATA LUB WSTAWIC W JEGO MIEJSCE JAKIŚ TŁUMIK PRZELOTOWY (TA DRUGA OPCJA LEPSZA) I PO PROBLEMIE JA BYŁEM OSTATNIO NA PRZEGLADZIE I NIKT NAWET NIE ZAPYTAŁ O TO A RURA SPAWANA W PIECIU MIEJSCACH BO JAKICH ZABOJAD WYMYSLIŁ UMIEJSCOWIENIE KATA NA "ZAKRĘTACH " RURY ZAMIAST NA PROSTYM ODCINKU
A PO DRUGIE W POLSCE WSZYSTKO MOZNA
TRZEBA TYLKO CHCIEĆ
: 17 lis czw, 2005 11:39 am
autor: Pieraś
zakladajac ze zwroca na to uwage, mozna ominac to w nast. sposob ..... poprostu wypruc flaki kata, przelozyc przez niego rure, w spawac w jego miejsce z ta obudowa by wygladalo jakby kat byl zamontowany

tylko wtedy na spalinach moze to wyjsc ale normalnie tego nie sprawdzaja
: 17 lis czw, 2005 11:45 am
autor: blaszka
NA PRZEGLADZIE TECHNICZNYM CHYBA SIE SPALIN NIE SPRAWDZA
PRZYNAJMNIEJ DO TEJ PORY BYŁEM CHYBA NA 15 LUB 20 PRZEGLĄDACH I ANI RAZU NIKT NIE SPRAWDZAŁ SPALIN NAWET JAK OSTATNIO ZAPYTAŁEM DLACZEGO AMORTYZATORÓW NIE SPRAWDZAJA TO ODPOWIEDZIELI ZE PRZEGLAD NIE OBEJMUJE SPRAWDZENIA AMORKÓW I TO JEST DLA MNIE DZIWNE PRZECIEZ JAK MASZ JE WYRABANE TO MOZESZ SIE PREDZIEJ ZABIC I KOMUS INNEMU ZROBIC KRZYWDE NA DRODZE NIZ Z DZIURAWA NP OSŁONA PÓŁOSI LUB Z LUZEM NA SWORZNIU
: 17 lis czw, 2005 12:19 pm
autor: Sebek
blaszka pisze:NA PRZEGLADZIE TECHNICZNYM CHYBA SIE SPALIN NIE SPRAWDZA
PRZYNAJMNIEJ DO TEJ PORY BYŁEM CHYBA NA 15 LUB 20 PRZEGLĄDACH I ANI RAZU NIKT NIE SPRAWDZAŁ SPALIN NAWET JAK OSTATNIO ZAPYTAŁEM DLACZEGO AMORTYZATORÓW NIE SPRAWDZAJA TO ODPOWIEDZIELI ZE PRZEGLAD NIE OBEJMUJE SPRAWDZENIA AMORKÓW I TO JEST DLA MNIE DZIWNE PRZECIEZ JAK MASZ JE WYRABANE TO MOZESZ SIE PREDZIEJ ZABIC I KOMUS INNEMU ZROBIC KRZYWDE NA DRODZE NIZ Z DZIURAWA NP OSŁONA PÓŁOSI LUB Z LUZEM NA SWORZNIU
no to ładnie! czyli autka u was przechodza bez problemu bo w wawie to badaja spaliny zawsze, geometrie tez i tak naprawde to wszystko sprawdzaja
: 17 lis czw, 2005 12:29 pm
autor: IGI
ja u siebie nie mam kata tlumika srodkowego tylko mam strumiennice zamiast tych obu tlumikow i powiem wam ze bym wolal miec oryginalny caly wydech,nie to zeby bylo mi za glosnoo czy cos poprostu silnik lepiej pracuje z katem niz bez przynajmniej w gti wyczytalem to kiedys na jakiejs angielskiej stronce o przerobkach w gti, ze strumiennicy mam taki porzytek ze jak puszcze gaz to strzela a powyrzej 3000 obr jak jest nagrzana to taki swist slychac i to tyle...
: 18 lis pt, 2005 11:03 am
autor: zen81
O przeglady sie nie martwie. Wiecie jak jest trzeba sobie robic znajomych w takich branzach

: 18 lis pt, 2005 11:38 am
autor: blaszka
badaja spaliny zawsze, geometrie tez
PIERWSZE SŁYSZE ZEBY GEOMETRIE NA PRZEGLADZIE TECHNICZNYM SPRAWDZALI SPALINY TO JESZCZE TAK NAJCZESCIEJ W STARCH RUPCIACH ALE GEOMETRIE
TO CO ZAWSZE SPRAWDZAJA BEZ ZADNEGO ALE TO OGÓLNY STAN PODWOZIA UKŁAD WYDECHOWY, ZAWIESZENIE NA TRZEPAKU ,ŚWIATŁA ,HAMULCE ,NUMERY SILNIKA I WYCIEKI Z NIEGO
: 18 lis pt, 2005 4:06 pm
autor: Sebek
u mnie badali spaliny i geometrie bo inaczej bym tego nie pisał

: 18 lis pt, 2005 4:18 pm
autor: blaszka
HMMM PRZEGLAD TECHNICZNY KOSZTUJE 90ZL SAMO SPRAWDZENIE GEOMETRI JAKIES 50ZŁ TO CHYBA IM BY SIE NIE KALKULOWAŁO JAKBY TO POŁACZYĆ RAZEM TO PRZEGLAD POWINIEN KOSZTOWAC ZE 150ZŁ NO ALE JAK SPRAWDZALI TO OK
P.S
ZADZWONIŁEM TERAZ TO PUNKTU DIAGNOSTYCZNEGO W SZCZECINIE I DOSTAŁEM TAKĄ INFORMACJE ZE SPRAWDZA SIE SILNIK .UKŁAD WYDECHOWY ZAWIESZENIE GEOMETRIE SPALINY SWIATŁA NIC WIĘCEJ
A TO CHUJE POSTRANE JAK JA ROBILEM PRZEGLAD OSTATNIO W SWOIM TO NIC WIECEJ NIE SPRAWDZILI PRÓCZ UKŁADU WYDECHOWEGO ZAWIESZENIA ŚWIATEŁ TYLKO DOJEBALI SIE DO CZARNYCH SZYB Z PRZODU ALE MNIE WKURWILI TYM ZE NIE SPRAWDZAJA TEGO CO POWINNI A TAK JAK JUZ MÓWIŁEM NA PRZEGLADY RÓZNYMI AUTAMI JEZDZIŁEM JUZ Z 20 RAZY
: 18 lis pt, 2005 6:44 pm
autor: ePiotr