Strona 2 z 3

: 08 kwie sob, 2006 11:25 am
autor: moralez
to poskanuj i daj do umieszczenia na stronie,
nie kazdy pracuje w aso koncernu psa :P

: 08 kwie sob, 2006 11:26 am
autor: Banita
i jak bys mogl to jeszcze przetlumacz :) bardzo ladnie prosze, bo widze ze polecasz, wiec wnioskuje, ze sam to czytales, bo czy w przeciwnym przypadku bys to nam polecal?? :)

: 08 kwie sob, 2006 11:34 am
autor: blaszka
jak bede miał mozliwosc to zrobie skany a jak nie chcecie czekac to zapraszam do stacji obsługi aso peugota lub citroena to wam powiedza jaki luz zalecany powinien byc dla silnika 1,1 wtrysk jednopunktowy

: 08 kwie sob, 2006 11:36 am
autor: Banita
juz sie tam nasluchalem wielu bajek
skoro zrodla roznie podaja -ja bym ustawial ten wiekszy luz -niczym nie grozi, a za maly luz i moze byc awaria... :wink:

: 08 kwie sob, 2006 11:40 am
autor: Grzechu
No skoro to jest silniczek krokowy, to gdzie go znajdę i jak go sprawdzić "metodami domowymi"?
Dzieki

: 08 kwie sob, 2006 12:03 pm
autor: blaszka
zadnej awari nie bedzie tylko bedzie ciszej prawcował

: 08 kwie sob, 2006 12:05 pm
autor: moralez
Grzechu pisze:No skoro to jest silniczek krokowy, to gdzie go znajdę i jak go sprawdzić "metodami domowymi"?
Dzieki
znajdziesz go na wtrysku w kontakcie z przepustnica 8) takie czarne cos :)
sprawdzic mozna czy wogole dziala tj po wlaczeniu zaplonu II powinien sie wysunac troche

: 08 kwie sob, 2006 12:07 pm
autor: Banita
mowisz ze jak luz bedzie za maly to nie bedzie zadnej awarii? :lol: :lol:

: 08 kwie sob, 2006 12:09 pm
autor: blaszka
jak bedzie 0,25 a nie np 0,05

troche wyobrazni

: 08 kwie sob, 2006 12:12 pm
autor: Banita
blaszka -jak ty sie uchowales na tym brutalnym swiecie 8)7

jezeli rozbieznosc wartosci w roznych zrodlach wynosi 0,15mm, a jezeli gorna wartosc jest prawdziwa -luz bedzie za maly o owe 0,15mm, co moze juz spowodowac wypalenie zaworow

: 08 kwie sob, 2006 12:17 pm
autor: blaszka
a czy ja mówie ze jak ustawi 0,15 to bedzie dobrze pisze tylko ze zrudła techniczne podaja luz dla tego silnika 0,25 to co mi tu wyskakujesz z jakims 0,15

nigdzie nie napisałem ze jak powinno byc 0,25 lub jak wolicie 0,40 a da sie 0,15 to tez bedzie dobrze i nic sie nie stanie
a to nie znaczy ze np wartosc 0,25 to jest wartosc minimalna i moze sie cos stac to lepiej dac wiecej i nic sie nie stanie ale lepiej chyba jezdzic na takiej wartosci dla której sie niec nie stanie a i slinik bedzie pracował cicho bez zadnych stuków zaworów i z odpowiednim najlepszym cisnieniem

: 08 kwie sob, 2006 12:19 pm
autor: Banita
:?

0,4 -0.25 = 0,15 mowie o rozbieznosci :roll:

: 08 kwie sob, 2006 12:46 pm
autor: chris22
0,4 na wydech jest w sam raz -chyba, ze ktos jezdzi sobie do pracy po 10km dziennie Cool
hehe wlasnie tak jezdze :P , a to ma cos do tego? To jak ustawic te zawory? Moze to nie przez zawory :roll:

: 08 kwie sob, 2006 12:50 pm
autor: Banita
bo to nie przez zawory
jakis czujnik/paliwo/iskra/nieszczelny kolektor dolotowy

: 10 kwie pn, 2006 6:27 pm
autor: zawodowiecleon81
0,2 - 0,4 to jest do GTI