Strona 2 z 2
: 19 maja pt, 2006 9:53 am
autor: mi
nie jestem tylko pewien czy budzik bez przerwy między początkiem (0) a końcem wyglądałby dobrze (a nie mam teraz czasu w photoshopie zrobić

)
: 19 maja pt, 2006 9:55 am
autor: Marin205
no właśnie jak robi się zegary - komputerowo - a potem jak się je wykonuje?
: 19 maja pt, 2006 9:59 am
autor: mi
najprościej jest w tańszych (oświetlonych z góry) wersjach, w gtiku trzeba będzie troszkę pokombinować (z ploterem na przykład). Odzyskam samochód, zbiorę energię, rozbiorę to będę wiedział dokładnie co i jak

Na razie tak sobie z tęsknoty kombinuję co by tu w nim zrobić

: 19 maja pt, 2006 12:21 pm
autor: woocash
co ma do tego hamownia... hmm no może po tym masakrycznych modyfikacjach i sportowym wałku optymalne obroty to będzie te 6250 rpm

: 19 maja pt, 2006 12:46 pm
autor: Banita
ciekawe dla kogo optymalne -dla kierowcy czy samochodu?
dla samochodu nie -kwestia wywazenia i chlodzenia
: 19 maja pt, 2006 1:23 pm
autor: woocash
tyle słyszałem o tym samochodzie że teraz już nic mnie nie zdziwi

: 19 maja pt, 2006 11:19 pm
autor: mi
że niby co??
Ja nie wiem czy spodziewać się 120 czy 160 koni, poza tym co to za rozsiewanie plotek?! Czego Ty woocashu oczekujesz?? Już w robocie dowiedziałem się, że Lord_DRED opowiada jakieś niestworzone historie o osiągach mojego samochodu
Realnie - spodziewam się stutrzydziestuparu koników i przyspieszenia do 100 koło 7 sekund, 400 metrów może niskie 15, jeśli chodzi o obroty to na pewno na tym wałku będę musiał wyżej kręcić, pytanie tylko o ile
Wszystko będzie jasne po shamowaniu i zestrojeniu (za jakieś 2 tygodnie)
Jeśli mnie pamięć nie myli temat jest o zegarach obróconych, nie o moim silniku 
: 20 maja sob, 2006 12:27 am
autor: woocash
no jasne że o zegarach

ale chyba nikt z silniczkiem 1,1 takich zegarów by nie POTRZEBOWAŁ
