Strona 2 z 2
Re: jaki silnik mozna wrzucic do 1.1 by za duzo nie przerabi
: 27 cze wt, 2006 11:08 am
autor: Pieraś
Banita pisze:Pieraś pisze:przynajmniej nie ma problemu z kompem ?
a co wiesza sie??
nie wiem jakie problemy mozna miec z kompem -przeciez to bezobslugowe jest...
nie nie wiesza sie ale dla mnie bylby problem z kablami itp

: 27 cze wt, 2006 4:52 pm
autor: moralez
ale skoro masz 1,1 to wiazka jest taka sama bo wtryski te same sa

nie wiem jak z komputerem czy jest roznica miedzy 1,1 i 1,4
: 28 cze śr, 2006 12:43 pm
autor: krzycho
ładuj 1.4 najlepiej z XSa ale tez zwykły na monowtrysku 75 KM jeździ także baardzo miło a roboty jest przy tym tyle co nic
: 29 cze czw, 2006 10:19 am
autor: Pieraś
a 1.4 nie ma 85KM ?
: 29 cze czw, 2006 10:33 am
autor: aroslaw
jest 85 - chyba na 2 gaznikach ...
ten 1,4 mono wtrysk najnowszy i chyba najlepszy

: 29 cze czw, 2006 12:45 pm
autor: Marin205
Pieraś pisze:a 1.4 nie ma 85KM ?
ja mam 84 KM na jednym gaźniku - zbiera się równiutkie 10,00 do setki - tyle że jest połączony z krótką skrzynią (ja na piątce mam 85km/h przy 3 tyś obrotów a Iveras ma w swoim garosie 97 km/h)
: 29 cze czw, 2006 1:02 pm
autor: krzycho
1.4 na dwugardzielowym gazniku ma 84 km
1.4 na monowtrysku ma 75 km
1.4 na wielopunkcie ma od 90 do 100 km (były takie w AX i 106)
: 29 cze czw, 2006 1:06 pm
autor: woocash
1,4 na wielopunkcie też ma 75 KM... taki tu3jp z 206-tki
: 29 cze czw, 2006 1:20 pm
autor: krzycho
woocash pisze:1,4 na wielopunkcie też ma 75 KM... taki tu3jp z 206-tki
tego silnika nie licze bo jest to duzo nowsza konstrukcja, ma inne mocowanie, plastikowy kolektor , bedzie dużo trudu z włożeniem , poza tym ten silnik to peugeotowa niedoróba - jeździ byle jak i ma wade fabryczna w postaci za miękkich panewek i zdażały sie remonty dołu przed 100 tys. km. Miał palić mniej - pali dużo.
Polecam za to 1.6 16v 125 km z VTSa - mniam, mniam
: 03 lip pn, 2006 7:12 pm
autor: Banita
Marin205 pisze:Pieraś pisze:a 1.4 nie ma 85KM ?
ja mam 84 KM na jednym gaźniku - zbiera się równiutkie 10,00 do setki - tyle że jest połączony z krótką skrzynią (ja na piątce mam 85km/h przy 3 tyś obrotów a Iveras ma w swoim garosie 97 km/h)
To mu licznik zawyza, bo powinno byc 90 przy 3K
: 03 lip pn, 2006 9:24 pm
autor: iveras
no
: 26 lip śr, 2006 12:46 pm
autor: MistrzuGT
Ja u siebie mam wlasnie taka przekladke zrobiona...
tzn byl 1,1 na gazniku i Szwagier wlozyl 1,4 TU3M tez na ten sam gaznik.
Chyba oprocz przekladki samego silnika i jakiejs zezby z pompa paliwa nic wiecej nie bylo zmieniane.
Nie wiem, jak autko smigalo na 1,1 ale na 1,4 ladnie smigalo(do czasu kiedy mi sie wlasnie gaznik nie skonczyl

)
W kazdym badz razie bylo czym deptac (mam skrzynie czworke)
Pozdro!!
: 23 sie śr, 2006 5:15 pm
autor: Darek
U mnie w juniorku byl silnik 1,0:] kupilem za 500zł silnik 1,4 na 2-gardzielowym gazniku razem ze skrzynia dosyc okazyjnie jak mi sie wydaje.. 3 dni roboty w tym drugiego dnia odpoczywalismy z ojcem;) i wszystko na swoim miejscu, smiga az milo roboty malo nie trzeba byc jakims super mechanikiem zeby sobie poradzic