Strona 2 z 3

: 04 lip wt, 2006 11:08 pm
autor: Damian1p
Banita pisze:odcinka jest tylko do zabawy -najlepiej ciagnie w przedziale 4-6K (prawdopodobnie w 1.1 tak samo :wink: )
chyba masz racje ze w 1.1 podobnie chociaz na ucho ciezko stwierdzic :/ bo obr. brak :(

: 04 lip wt, 2006 11:10 pm
autor: yogurt
ja mam GRka 1.1 93 rok na monowtrysku i z kompem magnetti-marelli i na:
1 - do 40
2 - do 80
3 - do 100
4 - do 130
5 - do 170 (poki co wiecej nim nie jechalem:):):)

pozdrawiam, a jesli ktos bedzie mial jakies watpliwosci zapraszam na jazde probna :) heheh

: 04 lip wt, 2006 11:11 pm
autor: woocash
w 1,4 (tu3M) według mnie najlepiej jest ok 3500 - 4500 potem już kicha lekka...
no i najlepiej sie jedzie ok 85 -90 km/h na 4 biegu... jest czym jakby co pogonić...

: 05 lip śr, 2006 9:08 am
autor: Sebek
woocash pisze:w 1,4 (tu3M) według mnie najlepiej jest ok 3500 - 4500 potem już kicha lekka...
no i najlepiej sie jedzie ok 85 -90 km/h na 4 biegu... jest czym jakby co pogonić...
ja swojego TU3M do 6500 i szedł w sumie spoko

: 05 lip śr, 2006 9:48 am
autor: Pieraś
Damian1p pisze:
Pieraś pisze:ja mam 1.1 na monowtrysku Tu1m:

- na 2 dobijam jak trzeba do 70 (da rade 80)
- jak trzeba przy 80 redukuje do 3
- na 4 jak trzeba docisne do 120-130
- 5 tka od 90-100 (a jak cisniesz to dopiero przy 120-130)
redukujesz? czasem redukcja nie oznacza zmniejszenia czegos w tym przypadku biegu? a reszta zgadzam sie chociaz na 2 nigdy nie mialem serca ciagnac do 70 :)
redukuje jak jakis wol jedzie a trzeba szybko przyszpieszyc ... nie trace gdy redukuje do 3 przy 80. ale jak wyrwe do przodu to po chwili szybko 4

Dodano po 2 minutach:
Sebek pisze:podjedź do wawy stań na światłach jednych i tak po kolei i zaraz wyczujesz co i kiedy można :P bo tu sami wariaci na drodze 8)7

ps. jak dla mnie to wiadomo się co wrzucać i kiedy jak się czuje auto tylko trzeba je wyczuć a nie regułkowe na dwójce 80 na trójce 110 itd...
ja tak robie gdy naprawde potrzebuje depnac.

normalnie to 3 przy 40-50 wrzucam, 4 przy 60-70 i 5 przy 90-100. to zreszta zalezy jak chce sie przyspieszyc itp.

: 13 lip czw, 2006 3:58 pm
autor: Marcyś
mój 1.1 monowtrysk 60 KM
spokojna jazda z żoną i dzieckiem pełna ekonomia
1-15
2-40
3-60
4-80
5-120

jazda samemu

1-40 (dojdzie do 60)
2-80
3-120
4-? (nie miałem takiej potrzeby)
5-165

: 13 lip czw, 2006 4:46 pm
autor: moralez
[quote="Marcyś"
1-40 (dojdzie do 60)
[/quote]

chcialbym to zobaczyc :mrgreen:

: 13 lip czw, 2006 6:16 pm
autor: d_ARC
Nie wiem jak 1.1 ale moje 1.9GTI na 1 do ok. 67km/h :D - w sumie fajny bajer na amatorskie kręciołki. Gorzej jak trzeba szybciej pojechać, ale nie na tyle aby na 2 pełna moc była :( A krótka skrzynia w częściach jest, tylko kasy na poskładanie już nie starczyło...

: 13 lip czw, 2006 7:04 pm
autor: chainsaw
Marcyś napisał:

[/quote]1-40 (dojdzie do 60) [quote]

LOL
To w sumie mozesz smiało ciac przez całe miasto na jedynce

: 13 lip czw, 2006 7:15 pm
autor: Banita
moralez pisze:
Marcyś pisze: 1-40 (dojdzie do 60)
chcialbym to zobaczyc :mrgreen:
ja tez :lol:

: 13 lip czw, 2006 7:16 pm
autor: DJPreZes
U siebie w 405 GLD (diesel, bieda edition) jakbym chcial to bym poza 3 nie wychodzil, a i tak jezdzil do ok 110 czy 120... ale po co? ;]

: 14 lip pt, 2006 3:46 pm
autor: Marcyś
Raz w życiu jechałem na jedynce 60 km/h i więcej wole nie próbować bo szkoda silnika zacietrać, poza tym mój ojciec ma też 1,1 Tu na gaźniku i też na jedynce pojedzie (tzn pięć lat temu jechał) 60km/h, także nie jest to wyjątek.

: 14 lip pt, 2006 5:38 pm
autor: smug
Ja sobie dzisiaj sprawdzilem,ale tylko 2 bo szkoda mi bylo paliwa na swirowanie :P .Na 1.4 gaznik mialem 100km/h 8)7 ale normalnie ciagne gdziec do 3000tys i zmiana. :W

: 17 lip pn, 2006 3:54 pm
autor: Marcyś
Sory za wprowadzenie w błąd bo na wtrysku na jedynce odcina zapłon przy 55 km/h ale wersja z gaźnikiem dojdzie do 60km/h

: 17 lip pn, 2006 4:18 pm
autor: Pieraś
ja tez chcialbym to widziec :-) jak dla mnie bez urazy chyba z gorki ... i z rozlatujaca sie skrzynia