Strona 2 z 3

: 22 lip sob, 2006 7:49 pm
autor: smug
Jak otworze maske i popatrze w otwor miedzy silnikiem a skrzynia to widac ze jest wilgotne,a zeby zaczelo slizgac to musze mu niezle przylozyc na starcie.

: 22 lip sob, 2006 8:25 pm
autor: Banita
simmering na wale

: 22 lip sob, 2006 8:29 pm
autor: smug
duzo roboty z tym jest?A...i jeszcze mam pytanie:zalewa mi go i nie wiem czy przypadkiem nie jest to wina swiec lub zle ustawionego zaplonu, bo jak robilem glowice to ustawialem na sluch :P :W

: 22 lip sob, 2006 8:52 pm
autor: Banita
trzeba zdjac skrzynie
kolo zamachowe odkrecic
wyciagnac simmering
zalozyc nowy
poskladac

: 22 lip sob, 2006 9:02 pm
autor: smug
a cos na temat mojego drugiego pytania? :D

: 22 lip sob, 2006 9:07 pm
autor: Banita
raczej nie , ale jesli jakas swieca gubi zaplony to jednorazowo moze sie wlac za duzo paliwa

: 23 lip ndz, 2006 12:38 am
autor: moralez
smug pisze:Wy mnie nie straszcie,bo ja chyba tez bede mial do wymiany :P Ale nie jestem pewien bo wydaje mi sie ze jakims dziwnym trafem dostaje sie olej na tarcze i dlatego mi slizga(tylko przyt zaje....ym obciazeniu)tylko nie wiem z kad :roll: Moze Wy wiecie? :W
u mnie simering troche puszcza olej ale sprzeglo sie nie slizga... bo jesli juz olej z niego leci to na przeciwna strone kola zamachowego niz ta od sprzegla 8)

: 23 lip ndz, 2006 12:43 am
autor: smug
raczej nie , ale jesli jakas swieca gubi zaplony to jednorazowo moze sie wlac za duzo paliwa
Tylko ze u mnie na cieplym silniku zapali "od szczala",rano tez tylko ssani mu zaciagne.A jak postoi dluzsza chwile to jest problem z odpaleniem i strasznie wali benzyna.

: 23 lip ndz, 2006 9:55 am
autor: Banita
moralez pisze:
smug pisze:Wy mnie nie straszcie,bo ja chyba tez bede mial do wymiany :P Ale nie jestem pewien bo wydaje mi sie ze jakims dziwnym trafem dostaje sie olej na tarcze i dlatego mi slizga(tylko przyt zaje....ym obciazeniu)tylko nie wiem z kad :roll: Moze Wy wiecie? :W
u mnie simering troche puszcza olej ale sprzeglo sie nie slizga... bo jesli juz olej z niego leci to na przeciwna strone kola zamachowego niz ta od sprzegla 8)
z reguly tak jest, ale czasem sie zdaza, ze olej poleci na sprzeglo

: 24 lip pn, 2006 9:50 am
autor: MistrzuGT
smug pisze:
raczej nie , ale jesli jakas swieca gubi zaplony to jednorazowo moze sie wlac za duzo paliwa
Tylko ze u mnie na cieplym silniku zapali "od szczala",rano tez tylko ssani mu zaciagne.A jak postoi dluzsza chwile to jest problem z odpaleniem i strasznie wali benzyna.
Ja tez mam ten problem. Ale to nie swiece ani zaplon, bo wlasnie zalozylem gaz i piknie chodzi. Wiec to raczej napewno jest sam gaznik. Zlotycbr pisal,zeby sprawdzic zaworek iglicowy??(chyba dobrze mowie) bo moze byc nieszczelny. Tez bede z tym walczyl,tylko jeszcze nie wiem kiedy

: 24 lip pn, 2006 12:17 pm
autor: Pieraś
ja wracajac do mego tematu :P
mam komplet (tarcza, docisk, lozysko) w cenie 240zl - lukasa. dobre to chyba co ?

chociaz jak przybylem do domu i zobaczylem karton to to chyba nie lucas :P jakas niemiecka firma LUK

: 25 lip wt, 2006 2:06 am
autor: Sebek
trzeba się było odezwać do mnie bo mam za 230zł oryginał który w aso wiadomo ile kosztuje :)

: 25 lip wt, 2006 7:37 am
autor: Marin205
Jeśli montować to tylko kompletne sprzęgło - bo to wszystko powinno być spasowane pod wymiar - tak jak np tuleje z tłokami przy remoncie silnika - gdy się wymienia komplet to jest 100% pewności że będzie chodzi jak w aucie z salonu - żadnych szarpnięć przy zasprzęglaniu itd

: 25 lip wt, 2006 9:40 am
autor: Sebek
Marin205 pisze: żadnych szarpnięć przy zasprzęglaniu itd
założyłem nowe i inna bajka a jak za szybko puszcze to właśnie szarpnąć potrafi ale to właśnie urok nowego, muszę wysprzęglać powoli :)

a przy zasprzęglaniu to jeszcze nie widziałem żeby auto szarpało

: 25 lip wt, 2006 12:36 pm
autor: Pieraś
fura zrobiona :-) potwierdzilo sie, sloneczko w docisku poszlo i lozysko troche juz bylo uszkodzone