Strona 2 z 6
: 04 sie pt, 2006 12:39 pm
autor: d_ARC
To byłem ja, Jarząbek...
PS. Szczególnie polecam system play off i wyścigi na dochodzenie jeśli jeszcze pamiętacie Collina

: 04 sie pt, 2006 1:01 pm
autor: Lord Devil
Bardzo trudno mi cos powiedziec o terminie teraz. Z jednej strony chce jak najszybciej, a z drugiej jak widze auto to im pozniej tym lepiej. GRIFFE stoi na 4podporkach, nie ma silnika, skrzyni biegow, zdjete tez sa kola hamulce i zawieszenie. Tyle jeszcze roboty przed nami. Czekam na wstepne propozycje. Pewnie jakos sobota, moze pierwsza sobota wrzesnia.
: 04 sie pt, 2006 1:24 pm
autor: d_ARC
Z mojej strony 1-szy weekend września jak najbardziej OK, 10 dni wcześniej będę miał grafik i w razie czeego będę kombinował zamianki
Gorzej z terminami na Torze:
2/09 - skutery
3/09 - supermoto i quady
9/09 - KJS AKLubelskiego i Festiwal Sportów Samochodowych
10/09 - KJS w Białej - jeśli nie odwołają będę chciał być
Chyba, żeby tak pokazać się 09/09 na Festiwalu - widownia będzie liczna, a mogę spróbować załatwić miejsce i wzmiankę o Nas podczas u organizatorów imprezy

: 04 sie pt, 2006 7:28 pm
autor: Lord Devil
Moze i ten 9 to dobry pomysl. Pewnie niech gadaja o nas. Co reszta na to? Dla mnie git bo mam tydzien wiecej na poskladanie turbo potwora.
zlot
: 05 sie sob, 2006 8:19 pm
autor: Munne
Ja 11 mam poprawke z mikrobiologii

: 05 sie sob, 2006 10:00 pm
autor: Lord Devil
To sie ucz chlopaku ucz, zebys byl albo przelozymy na po 11 sobota, bede mial wiecej czasu a dla mnie to szansa, ze zdaze na czas

: 05 sie sob, 2006 10:05 pm
autor: Hypia
Szczerze to i mi pasowało by później

Z tym pokazaniem to pomysł dobry. Ale myślę, że gdyby już padło na ten 9 to dobrze by było spotkać się i lepiej poznać na spokojnie jeszcze jakoś wcześniej. A nie odrazu na takiej imprezie

Jeszcze sporo czasu przed nami, także spokojnie Panowie coś wymyślimy. Ważne, że są wkońcu chęci i jako takie plany

Pozdr
: 07 sie pn, 2006 4:56 pm
autor: coobra
z checią bym się pojawił tylko musze znać wcześniej termin:)
: 09 sie śr, 2006 12:27 pm
autor: Hypia
Coś chyba za bardzo do siebie wzieliście to moje "spokojnie"

Wszyscy pomilki, a do niczego konkretnego nie doszliśmy

Piszcie jakieś propozycje to na coś się wkońcu zdecydujemy..
205
: 09 sie śr, 2006 6:23 pm
autor: Munne
Bedzie dobrze

: 10 sie czw, 2006 9:51 am
autor: Lord Devil
Bedzie bardzo dobrze. Silnik przyplynal w koncu z Angli. Teraz walka ze sprzeglem, bo skrzynia zostaje z GTi i jest szperowana QUAIFE. Roznice w srednicy to 1,9 GTi 200mm srednicy sprzegla i 18zebow na walku, a tu to 228mm i 21zebow, wiec trzeba to sensownie pozenic i wkladamy.
: 11 sie pt, 2006 1:59 pm
autor: Lord Devil
To moze sobota 16 wrzesnia. Parking pod tesco godzina powiedzmy 17;00
Mowic co i jak czy pasuje miejsce i czas. Otwieram liste obecnosci:
Lady Angel
Lord Devil
Padre (na 80% o ile nie bedzie musial wyjechac)
: 11 sie pt, 2006 5:09 pm
autor: Hypia
Dla mnie może być, o ile nic mi nie wypadnie i bryka będzie na siłach

Ogólniej mówiąc dopisuje się do listy.. A co do tego silnika, to może zdradzisz coś więcej na jego temat?

zlot
: 11 sie pt, 2006 8:02 pm
autor: Munne
Bede jak Tomy lyyyyyy dzons w sciganym

: 11 sie pt, 2006 8:03 pm
autor: Lord Devil
To na wstepie sorry za male ot, co do silnika. To zwykly silnik z Peugeota 406 2,0 8v turbo 147ps i 220Nm, w naszym garage przechodzi operacje polegajaca na wlozeniu go do budy 205, jest zrobiony INTERCOOLER na bazie IC z Iveco, dolot 2,5" ze stali kwasoodpornej i SAMCO, turbina wymieniona z serii na GARREETT T28
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 7160_5.htm
Do tego Blow Off tez GARRETT'a
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... fValve.htm
i Wastegates tej samej firmy
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... tegate.htm
Wydech to policzony pod ten silnik projekt ze stali kwasoodpornej cienkosciennej.
Zakladamy, ze po odpaleniu silnika i pomiarach otrzymamy okolo 160-170ps wzrost tych kilku koni ma byc spowodowany dzieki wydechowymi znacznie wiekszemu i wolnemu, bardzo duzemu IC a co za tym idzie znacznie nizszej temeraturze powietrza doladowanego czyli gestszego=bogatszego w ladunek tlenu oraz duzy wolny dolot ze stozkiem BMC
http://www.bmcairfilters.com/infoCON2.asp?Type=1
Potem czas na podlaczenie SMT6 i wystrojenie dwoch map ulicznej cos kolo 170ps 280Nm i sportowej ze znacznie wiekszym cisnieniem doladowania okolo 220-230ps 320-340Nm. Wiecej nie ze wzgledu na seryjne elementy silnika. TURBO oraz dolot/IC/wydech/BOV/WTG sa przewidziane do 400ps. Osiagniecie tej mocy nie jest mozliwe bez zakucia silnika, zmiany ukladu paliwowego-wieksza pompa i wtryski. BOV i WTG zamontowany dla ochrony TUBINY i przyjemnosci wlasciciela. Dla niewtajemniczonych BOV odpowiedzialny jest w silnikach turbo za wspaniale ppssssssssssss przy puszczeniu gazu.