Strona 2 z 2
: 05 gru pt, 2003 4:06 pm
autor: _Ryba_
krynio pisze:a czy sprężynę po obcięciu jednego zwoju trzeba jakoś zaginać czy coś, czy wystarczy obciąć i ędzie pasowała.
musisz tak obciąc zeby było jak przed obcięciem i nie bedzie zadnych problemuf.
: 06 gru sob, 2003 1:13 am
autor: tomek
jak obetniesz to przydałoby się podgrzać końcówke dobrym palnikiem i wyprofilować tak jak była. Jak nie wyprofilujesz to auto dużo nie obsiądzie!!! Ja radziłbym nie obcinać tylko podgrzać odpowiedni fragment w zależności ile chcesz posadzić i przegiąć tak żeby się oparł zwój na zwoju. Wiem bo sam robiłem:)
: 06 gru sob, 2003 10:46 am
autor: TOMBIKE
a co z takimi sciągaczami na sprężyny? widziałem coś takiego na allegro, po co bawić sie w obcinanie sprężyn jak mozna ścisnąc 2 zwoje i na to samo wyjdzie, no chyba że charakterystyka bedzie inna, czy taki sposób ktoś próbował??
: 06 gru sob, 2003 1:23 pm
autor: tomek
Takie ściski to sobie możesz założyć żeby zobaczyć jak będzie wyglądał i jeździł a jak już sobie wybierzesz odpowiednią wysokość to po co zostawiać jakieś badziewie na sprężynie??? Chyba że chcesz mieć 'regulowane' zawieszenie:) A poważnie to jest w sumie wygodny pomysł ale jakoś mnie nie przekonuje....A drogie są takie ściski??
: 06 gru sob, 2003 9:47 pm
autor: ariel
Takie ściski możecie sobie kupić w jakimś sklepie z artykułami metalowymi. To są po prostu zaciski do lin... Koszt takiej jednej to okolo 2 zł, czyli 4 zety na spreżyne... Znajomi juz kombinowali w ten sposób ale jakos nie wiem.... Nie ma jak to orginał...
: 08 gru pn, 2003 11:11 am
autor: Mav309
ariel pisze:Takie ściski możecie sobie kupić w jakimś sklepie z artykułami metalowymi. To są po prostu zaciski do lin... Koszt takiej jednej to okolo 2 zł, czyli 4 zety na spreżyne... Znajomi juz kombinowali w ten sposób ale jakos nie wiem.... Nie ma jak to orginał...
Chcecie sie zabic...u kumpla takie zaciski wystrzelily!
po drugie to wszystko podzwania podczas jazdy jak tancerka z dwoneczkami u kostek...
to juz lepiej ciac sprezyne...
: 08 gru pn, 2003 11:24 am
autor: ariel
No najlepiej jest kupić nowe progresywne - obniżają i poprawiają właściwości jezdne....Polecam ten sposób... Najdroższy ale najbezpieczniejszy i najbardziej efektowny...