Strona 2 z 2

: 25 paź śr, 2006 7:01 pm
autor: rado83
teraz przejechalem dosc ostro to wogole sie praktycznie caly czas swiecila ;)trza by to zdiagnozowac;)
ale puki dziala nie ruszam;)

aha teraz stracily sie wolne obroty tzn jak jade dosc szybko redukuje i np staje wciskam sprzeglo i auto gasnie odpalam i odrazu odpala i trzyma 1000 obrotow rowniutko;) juz nie wiem zgupialem.

: 25 paź śr, 2006 7:10 pm
autor: zen81
Mi po ostrej jezdzie zawieszaja sie na 2,5k :roll:

: 25 paź śr, 2006 9:14 pm
autor: rado83
no ale co moze byc z tymi wolnymi jak zchodzi to gasnie a jak wolno si ego opusci no obrotach jest dobrze poprostu jak spadaja tak gdzies z 4000 moze 5000 to gasnie

: 27 paź pt, 2006 9:52 pm
autor: JASIEK1
PIWEŁ ma racje ...... Przy całkowitym odpuszczeniu przepustnicy powinniście usłyszeć ''cyknięcie'' w czujniku połozenia przepustnicy. Wtedy trafi sygnał do kompa, ze przepustnica jest zamknieta i silnik pracuje na biegu jałowym jak sie to mawia. Jesli czujnik jest ustawiony źle (brak cyknięcia) sygnał do kompa trafia taki jak gdyby byłoby dodane troche gazu a w rzeczywistości przepustnica jest zamknięta. Jak to ustawic domyslicie się łatwo manipulując tym i przepustnica conieco.

Swoja drogą apropo przyspieszania autka dopiero po 4000 obrotów może to byc cos z przyspieszeniem zapłonu a niekoniecznie paliwem. Może poniżej 4000 opuźnia zapłon na maxa a potem przyspiesza. Tez tak sobie gdybam ale może cos ze sterowaniem zapłonu ???

Sonda nie jest to napewno, mozna ją odłączyc i prawie nie ma różnicy w wiekszości aut.

PZDR

: 27 paź pt, 2006 9:54 pm
autor: Banita
to by mialo sens pod warunkiem, ze bylby przyspieszacz zaplonu, ale to motronic :wink:

: 27 paź pt, 2006 10:01 pm
autor: JASIEK1
Ja mam Jetronic i problem z głowy ale własnie chodzi mi o to, ze może komp tym zapłonem steruje nieprawidłowo jesli to motronic.

: 27 paź pt, 2006 10:23 pm
autor: Banita
no to o ile komp sprawny, to wspomnialem o czujniku gmp :) , ktorzy przy naglej zmianie przyspiesznia kola zamachowego moze wariowac

: 10 gru ndz, 2006 8:32 pm
autor: zen81
:| Teraz mam ten sam problem z moim 205Gti.
Na wolnych obrotach jak depne dławi sie i potrafi nawet zgasnac. Kontrolka błedu pali sie cały czas. po zdjeciu klemy z aku i ponownym odpaleniu jest ok, błedu nie ma. Przejade jakies 200m lub ostro depne i problem powraca. Ciagle sie dławi na wolnych, a obroty sa zmienne 1000-1500 na luzie. Przepływke sprawdziłem i jest OK. Czujnik na przepustnicy tez pyka przy otwarciu. Swiece tez wymieniłem i nic.

: 11 gru pn, 2006 4:42 pm
autor: Fox
Sebek pisze:w jego silniku o ile się nie mylę nie ma silnika krokowego :)
No w motronic'u jest zawór powietrza dodatkowego, ale to nie to samo? Ten zawór się musi jakoś otwierać i zamykać, więc co w takim razie napędza ten zawór jak nie silnik krokowy?

: 12 gru wt, 2006 1:54 pm
autor: Banita
nagrzewa sie cewka i za sprawa temp wygina sie blaszka bimetalowa zamykajac zawor

@ zen -przyjedz -sie zdiagnozuje 8)

: 13 gru śr, 2006 9:54 pm
autor: TO-MI
rado83 pisze: aha teraz stracily sie wolne obroty tzn jak jade dosc szybko redukuje i np staje wciskam sprzeglo i auto gasnie odpalam i odrazu odpala i trzyma 1000 obrotow rowniutko;) juz nie wiem zgupialem.
mam takie objawy u siebie czujnik przepustnicy ok to najpewniej wina przepływki bo moja ma ciutke :wink: wytartą ścieżke