Strona 2 z 2
: 10 kwie sob, 2004 11:45 am
autor: BubuPN
Kaktus pisze:Zbieraj kase

a co to znaczy??

spoko, mam miesięczny limit na przerabianie auta (który i tak naginam) więc tak jak mówiłem - coś się wykombinuje, to ma być auto do SR a nie do KJS'ów i tym podobnych
: 10 kwie sob, 2004 12:01 pm
autor: Kaktus
SR ?
: 10 kwie sob, 2004 12:02 pm
autor: Kaktus
Ja bym amorkow nie utwardzal poprzez wymiane oleju, nawet gdybym mial tylko po miescie jezdzic... ale zrobisz jak uwazasz.
: 10 kwie sob, 2004 12:04 pm
autor: BubuPN
spoko, bede mial zalatwione gazówki no i co najwazniejsze taniej niz ten sachs, bo skoro przy wymianie oleju trza cos tam spawac i kombinowac to nie bede tego robil, bo chce sie jeszcze nacieszyc zyciem i autkiem
: 10 kwie sob, 2004 12:07 pm
autor: TOMBIKE
też zastanawiałem się nad obniżeniem przodu, może ktoś załatwić tanio te sachsy? No i do tego oczywiście i spręzynki inne bedą potrzebne.....mam XSa, ile może kosztować sumarycznie obniżenie przodu do mojej wersji.
: 10 kwie sob, 2004 12:09 pm
autor: TOMBIKE
BUBU a co to za tanie gazówki sobie załatwiłeś pochwal się !!
: 10 kwie sob, 2004 12:50 pm
autor: Kaktus
No

To rozumiem
Gazowki zawsze beda bardziej wytrzymale i z regoly powinny byc twardsze od olejowki.
Tombike: cholera wie... nie znam cen, ale sprezynki OMP lub Eibach to cos okolo 300zl + amorki.
: 10 kwie sob, 2004 3:28 pm
autor: HERO
kaktus miałem powiedziec to samo ale mnie wyprzedziłes we wszystkich swoich wypowiedziach .Co do cen sprezyn to mam omp i dałem za nie 290 zł za kpl. Co do amorków mam też omp z regulowana twrdoscią . A sprezyny omp które maja obnizac o 3 cm sa połowy długosci oryginału, bo oryginał ma duze ugiecie wtepne.
: 10 kwie sob, 2004 5:16 pm
autor: BubuPN
pozyjemy, zobaczymy, najpierw zaloze progi i nakladki zeby wiedziec o ile moge obnizyc, bo nie chce tego pozniej pogubic a do przodu planuje wsadzic mini spychacz hehe
